اخبار
کد خبر : 2787 ۱۳۹۵/۰۵/۰۲   

بکارگیری تمام ظرفیت های ملّی و منطقه ای برای احیای دریاچه ارومیه

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: دولت برای احیای دریاچه ارومیه تمام ظرفیت های ملّی و منطقه ای را بکار گرفته است.

به گزارش نای قلم، تقی کهوریان به همراه مسئولان ستاد احیای دریاچه ارومیه از روند حفر تونل پروژه انتقال آب سد کانی سیب به دریاچه ارومیه بازدید کردند.

وی در بازدید از مراحل حفر تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه با اشاره به افزایش سطح آب دریاچه در سال آبی جاری گفت: در۲ سال گذشته با اهتمام جدی دولت و تاکیدات ریاست محترم جمهوری برای احیای این زیست بوم بین المللی، اتفاقات خوبی را شاهدیم و امسال نیز با عنایت خداوند متعال و افزایش بارش ها روند کاهش سطح آب دریاچه متوقف شده است.

کهوریان با تاکید بر اهتمام مسئولان استانی در پیشبرد برنامه های احیای دریاچه ارومیه افزود: تونل انتقال آب یکی از اجزای مهم طرح تامین آب دریاچه است که با تکمیل آن، سالانه ۵۴۰ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه منتقل می شود.

مهندس سرخوش مدیر دفتر استانی ستاد احیا دریاچه ارومیه نیز در این بازدید با تاکید بر تسریع عملیات حفاری و عملیاتی کردن دستگاه دوم حفاری تونل (TBM) تصریح کرد: باید تمام همت دست اندر کاران این پروژه مهم براین باشد تا در چارچوب برنامه زمانبندی شده حرکت شود و دقت در انجام مراحل پروژه در اولویت قرار گیرد.

معاون امور عمرانی استاندارآذربایجان غربی به همراه مسئولان دفتر استانی ستاد احیا دریاچه ارومیه در ادامه از مراحل حفر تونل و روند پیشرفت کار بازدید کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا