اخبار
کد خبر : 2757 ۱۳۹۵/۰۴/۲۹   

آغاز طرح فروش کتاب با تخفیف 25 درصدی در آذربایجان غربی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: طرح فروش کتاب با تخفیف 25 درصدی در 15 کتابفروشی منتخب استان آغاز شده و هم اکنون در حال اجراست.

حجت الاسلام محمدباقر کریمی امزرو در آیین رونمایی از چهار کتاب با موضوع دفاع مقدس در ارومیه اظهار کرد: در قالب این طرح که در فصل تابستان به اجرا درآمده است، 96 عنوان کتاب منتخب برای عرضه به مردم در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد 32 عنوان به زبان ترکی و دو عنوان به زبان کردی و بقیه به زبان فارسی با تخفیف به فروش می رسد.

کریمی اظهار کرد: افزایش متوسط زمان کتابخوانی در جامعه، وظیفه همه مردم و فعالان بخش کتاب است که امیدواریم در این زمینه شاهد رشد در سال های آینده در استان باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی همچنین با معرفی کتاب های رونمایی شده در این آیین گفت: بررسی فقهی و حقوقی خرید و فروش اعضای بدن انسان نوشته حجت الاسلام محمدرضا بابازاده، به درود پنج ضلعی خونین نوشته مهرداد طاهری، در اوج پرواز نوشته علی حسین فتحی پور و فوج فوج فرشته می بارد نوشته سلبی ناز رستمی از جمله این کتاب های رونمایی شده است.

حجت الاسلام کریمی حمایت از تالیف و انتشار کتب فاخر و ارزشمند را وظیفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: امیدواریم روز به روز کتاب های ارزشمند بیشتری وارد بازار شود.

امسال در سه برنامه مختلف، هشت کتاب فاخر در آذربایجان غربی رونمایی شده است.

متوسط زمان مطالعه در کشور و به تبع آن در آذربایجان غربی بسیار کم و کمتر از نیم ساعت است.

انتهای پیام /


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا