اخبار
کد خبر : 2755 ۱۳۹۵/۰۴/۲۸   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

دستگیری سارق میلیاردی با 14 فقره سرقت در ارومیه

رئیس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری سارق حرفه‌ای مغازه‌ها با 14 فقره سرقت خبر داد.

سامان غنی‌زاده اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مغازه های ارومیه رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند سارق را شناسایی کنند، در استعلام‌های صورت گرفته شده مشخص شد که متهم از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار است.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: پس از شناسایی مخفیگاه متهم، ماموران به صورت نامحسوس وی را تحت نظر قرار داده و موفق شدند وی را شب گذشته حین سرقت دستگیر کنند.

این مسؤول افزود: ماموران پلیس آگاهی استان پس از دستگیری این متهم را به مقر پلیس انتقال کرده و متهم در بازجویی‌های پلیسی به 14 فقره سرقت از مغازه‌های شهرستان اعتراف کرد.

غنی‌زاده خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی استان در بازرسی از مخفیگاه متهم مقداری از اموال مسروقه به ارزش 5 میلیارد ریال کشف شد.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی استان در این راستا یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مقامات قضائی شد.

کشف بیش از 7 هزار عدد قرص غیرمجاز در ارومیه

فرمانده انتظامی ارومیه از کشف بیش از 7 هزار قرص غیر مجاز خبر داد.

سرهنگ صمدپور گفت:در پی کسب خبری مبنی بر فروش داروهای غیرمجاز در سطح ارومیه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم شناسایی و پس از کسب مجوز قضایی، طی یک عملیات غافلگیرانه مورد بازرسی قرار گرفت.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم، 7 هزار و 400 عدد انواع قرص قاچاق غیرمجاز کشف شد که برابر اعلام کارشناسان ارزش تقریبی اقلام دارویی مکشوفه 200 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی ارومیه خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

کشف 100 هزار نخ سیگار قاچاق در محور ارومیه-سلماس

فرمانده انتظامی سلماس از کشف 100 هزار نخ سیگار قاچاق در محور ارومیه-سلماس خبر داد.

حسین رمزی اظهار کرد: ماموران حین گشت زنی در محور سلماس – ارومیه به یک دستگاه خودروی پیکان وانت مشکوک و آن را توقیف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از خودروی توقیفی 100 هزار نخ سیگار قاچاق در مارک های مختلف کشف شد.

به گفته وی در این زمینه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

فرمانده انتظامی سلماس خاطرنشان کرد: قاچاق یکی از پدیده هایی است که رواج آن در جوامع موجب نابودی بخش های اقتصادی می گردد لذا برخورد با این پدیده یک وظیفه همگانی بوده و پلیس امیدوار است که مردم هم دوشادوش سبزپوشان انتظامی با مقابله جدی زمینه فعالیت را برای عده ای افراد سودجو تنگ تر نمایند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا