اخبار
کد خبر : 2753 ۱۳۹۵/۰۴/۲۸   

اخبار ورزشی آذربایجان غربی

نتایج دومین روز مسابقات والیبال نوجوانان کشور در ارومیه

 مسابقات والیبال نوجوانان قهرمانی کشور دومین روز دیدارهای خود را با پیروزی تیم های آذربایجان غربی، تهران، مازندران و گلستان مقابل حریفان پشت سر گذاشت.

در دومین روز دیدارهای این مسابقات ابتدا تیم مازندران با نتیجه 3 بر صفر خراسان رضوی را شکست داد و سپس تیم گلستان با همین نتیجه مرکزی را از پیش رو برداشت.

در ادامه تیم تهران در دیداری سخت و نفس گیر موفق شد با نتیجه 3 بر 2 توابع تهران را شکست دهد.

در چهارمین و مهمترین دیدار شامگاه یکشنبه، تیم آذربایجان غربی میزبان این مسابقات با نتیجه 3 بر یک قزوین را پشت سر گذاشت.

شاگردان حمید مومنی در ست های اول، دوم و چهارم با امتیازات 25 بر 14، 25 بر 13 و 25 بر 22 برابر قزوین به برتری رسیدند و تنها در ست سوم با نتیجه 25 بر 23 مغلوب حریف خود شدند.

محمدرضا حضرت پور از تیم آذربایجان غربی بهترین بازیکن این دیدار معرفی شد.

همچنین احسان فرهمند از گلستان، مهدی جلوه از تهران و علی طبری از مازندران بهترین بازیکنان دومین روز مسابقات معرفی شدند.

دکتر چمن گلی مدیر کل ورزش و جوانان استان با حضور در سالن آهن دوست از نزدیک در روند برگزاری این مسابقات قرار گرفت.

رقابتهای والیبال قهرمانی نوجوانان کشور از 25 تیر تا 31 تیرماه جاری در در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست ارومیه در حال برگزاری است.

تیم والیبال نوجوانان آذربایجان غربی سال گذشته مقام قهرمانی ایران را کسب کرده است و امسال نیز به عنوان مدافع قهرمانی به میدان می رود.

این مسابقات در امروز دوشنبه نیز با انجام چهار دیدار پیگیری می شود که در مهمترین این دیدارها تیم آذربایجان غربی به مصاف مرکزی می رود.

هدایت تیم آذربایجان غربی بر عهده حمید مومنی است و علی طاعی حق نیز مربیگری این تیم را بر عهده دارد.

تیم والیبال امید آذربایجان غربی نایب قهرمان ایران شد

 تیم والیبال امید آذربایجان غربی در دیدار فینال با قبول شکست مقابل خراسان رضوی به مقام نایب قهرمانی کشور رسید.

در دیدار فینال که به میزبانی شهرستان فیروزکوه برگزار شد، تیم آذربایجان غربی در دیدار نزدیک و نفس گیر با نتیجه 3 بر 2 مغلوب خراسان رضوی شد و از رسیدن به کاپ طلایی باز ماند.

تیم آذربایجان غربی در ست های اول و چهارم با امتیازات 25 بر 16 و 43 بر 41 پیروز شد ولی در ست های دوم، سوم و پنجم با امتیازات 25 بر 14، 25 بر 23 و 15 بر 11 مقابل حریف مغلوب شد.

کسب نتیجه 43 بر 41 در ست چهارم و ماراتن سخت و نفس گیر این ست از نکات جالب جلب توجه این مسابقه است که کار را به ست پنجم کشاند.

جاوید محسنی نیا سرمربی و امیر ملک زاده مربیگری تیم امید آذربایجان غربی را بر عهده داشتند.

از تیم آذربایجان غربی امیر خداپرستی به عنوان بهترین دریافت کننده و سجاد سیفی نیا به عنوان بهترین پاسور مسابقات انتخاب شدند.

در دیدار رده بندی امروز نیز تیم تهران با شکست 3 بر یک تیم مازندران به مقام سوم این رقابت ها دست یافت.

مسابقات والیبال قهرمان امیدهای کشور با شرکت 9 تیم در دو گروه پنج و چهار تیمی از 21 تا 27 تیر ماه جاری به میزبانی شهرستان فیروز کوه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، تیم های امید آذربایجان غربی، توابع تهران، خراسان رضوی، گلستان و اصفهان در گروه یک و تیم های تهران، آذربایجان شرقی، البرز و مازندران در گروه 2 قرار داشتند.

افتتاح نخستین آکادمی فوتبال باشگاه پرسپولیس در بوکان

مسئول آکادمی فوتبال باشگاه پرسپولیس تهران از آغاز به کار اولین آکادمی فوتبال این باشگاه در آذربایجان غربی در شهرستان بوکان خبر داد.

ابراهیم عثمانی اظهار کرد: این آکادمی در راستای برنامه های فرهنگی و ورزشی باشگاه پرسپولیس برای گسترش فعالیت های ورزشی در کشور و ارایه خدمات و امکانات به هواداران و همچنین استعدایابی راه اندازی شده است.

وی اضافه کرد: این مدرسه تنها آکادمی رسمی فوتبال پرسپولیس در استان آذربایجان غربی به مرکزیت بوکان افتتاح شده است.

عثمانی هدف از راه اندازی این آکادمی فوتبال را آموزش اصولی و مدرن فوتبال با آخرین متدهای آموزشی به علاقه مندان و شناسایی و معرفی بازیکنان نخبه به تیم های پایه پرسپولیس در تهران عنوان کرد.

وی ادامه داد: این آکادمی قصد دارد یک ارتباط خوب و موثر فی مابین باشگاه مردمی و نامدار پرسپولیس و بازیکنان با استعداد این شهرستان ایجاد کند.

عثمانی افزود: این آکادمی در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید و با گروه سنی پنج تا 20 سال و به صورت ارایه آموزش های تئوری و عملی فوتبال از پایه تا پیشرفته فعالیت می کند.

این آکادمی هم اکنون در زمین چمن مصنوعی پارک ساحلی بوکان و با 160 فوتبال آموز مشغول آموزش به علاقه مندان به رشته فوتبال است.

در این آکادمی شش مربی فوتبال مشغول آموزش فوتبال به علاقه مندان هستند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا