Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 2736 ۱۳۹۵/۰۴/۲۶   

ارگان ها در اجرای مسابقات بین‌المللی شطرنج همدل یکدیگر باشند

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استاندار آذربایجان غربی گفت: تمام ارگان ها وظیفه دارند در اجرای مسابقات ورزشی همدل و همسوی یکدیگر باشند.

به گزارش نای قلم، هوشنگ عطاپور امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات بین المللی شطرنج "جام سرداران" اظهار کرد: میزبانی ارومیه در برگزاری مسابقات بین المللی شطرنج نشانگر ظرفیت خوب انسانی و فنی استان است.

وی افزود: ارومیه در سال های اخیر در برگزاری مسابقات بزرگ بین المللی حرفه ای شده است که نتیجه آن هماهنگی مناسب تمام نهادهای دخیل برای برگزاری رقابت هاست.

رئیس هیئت شطرنج آذربایجان‌ غربی هم گفت: مسابقات بین‌المللی شطرنج جام سرداران با هدف گرامیداشت شهدای آذربایجان از یک الی هفتم مرداد ماه در ارومیه برگزار می‌شود.

باقر خلیلی اضافه کرد: در پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی جام سرداران در ارومیه حدود 500 شطرنج باز از کشورهای آذربایجان، دانمارک، هندوستان، عراق، قزاقستان، روسیه، اوکراین، آمریکا، ازبکستان و مغولستان شرکت می‌کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه برگزاری مسابقات در سطح بین‌المللی از اهمیت فراوانی برخوردار بوده و با توجه به اینکه ارومیه پیش از این پنج دوره میزبانی شایسته از خود به نمایش گذاشته است انتظار می‌رود که از این مسابقات استقبال مطلوبی انجام شود.

رئیس هیئت شطرنج آذربایجان‌غربی گفت: نکته‌ای که حائز اهمیت است اینکه بازیکنان استانی از گذشته دور در این دوره از مسابقات مثبت ظاهر شده و به نظر می‌رسد که به درجه‌ای که مدنظر است دست یافته‌اند چون شطرنج ورزشی نیست که شخصی یک شبه استاد بزرگ شود بنابراین بازیکنان در چنین مسابقاتی شرکت کرده و "رنکینگ" می‌گیرند و به واسه آن "فیده" و سپس بین‌المللی می‌شوند و در نهایت به درجه استادبزرگی می‌رسند پس برگزاری این مسابقات فرصت بزرگی برای بازیکنان ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا