Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 2733 ۱۳۹۵/۰۴/۲۶   

تامین آب آشامیدنی سالم بیش از سه میلیون نفر جمعیت روستایی کشور

مدیردفتر برنامه ریزی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بیش از سه میلیون نفر جمعیت روستایی کشور تامین می شود.

به گزارش نای قلم، امیر حسین رقیمی در بازدید از پروژه های آبرسانی منطقه بورالان ماکو از اختصاص 149هزار و600 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های آبرسانی به روستاهای کشور ازمحل صندوق توسعه ملی خبر داد.

وی با بیان اینکه اعتباراختصاص یافته برای اجرای پروژه های مجتمع آبرسانی وتک روستایی هزینه می شود، اظهار کرد: این میزان اعتباربرای اجرای پروژه های آبرسانی در سطح سه هزار و500 روستای کشور پیش بینی شده است.

مدیردفتر برنامه ریزی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ادامه داد: اجرای این پروژه ها طی دو سال انجام می گیرد.

رقیمی سهم آذربایجان غربی از تخصیص این اعتبارات را 462 میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: در قالب این اعتبارات 31 پروژه آبرسانی تک روستایی و25 مجتمع آبرسانی درسطح روستاهای استان اجرا می شود كه از اين مبلغ 163.2 ميليارد ريال و در مرحله دوم به تفكيك 61.2 ميليارد ريال و 102 ميليارد ريال تخصيص داده شده است.

وی گفت: باتوجه به گستردگی و پهناوربودن آذربایجان غربی، این استان به عنوان پایلوت اجرای این طرح انتخاب شد که از تجارب آن می توان در دیگر نقاط کشور بهره برد.

مدیردفتر برنامه ریزی معاونت طرح و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشوربا اظهار خرسندی از اجرای طرح های آبرسانی در منطقه بورالان اظهار کرد: علی رغم شرایط سخت جغرافیایی در منطقه، اقدامات خوب ودرخور تحسینی برای تامین آب شرب روستائیان انجام گرفته و مجموعه فعالیت ها وعملکرد شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی باعث شده تا این شرکت جزو شرکت های موفق درسطح کشور مطرح شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا