Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 2731 ۱۳۹۵/۰۴/۲۶   

برقراری تردد موقت از پایانه های مرزی همجوار با کشور ترکیه در آذربایجان غربی

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های آذربایجان غربی گفت: تردد موقت مسافران از پایانه های مرزی همجوار با کشور ترکیه در آذربایجان غربی برقرار شد.

به گزارش نای قلم، عبدالحسین علی اکبری در گفت و گوی خبری اظهار کرد: بعد از توقف تردد از گذرگاه های زمینی آذربایجان غربی در جوار کشور ترکیه پیگیری ها و رایزنی ها برای ازسرگیری تردد بویژه جهت بازگشت مسافران به کشورهای مبدأ انجام و از ساعاتی پیش تردد مسافران در این مبادی ورودی و خروجی آغاز شد.

وی افزود: از ساعت 9:30 صبح امروز تردد مسافران از پایانه مرزی بازرگان و از ساعت 12 ظهر نیز تردد مسافران از پایانه مرزی رازی آغاز و از طرف ایران تنها امکان ترخیص مسافران ترکیه ای و پذیرش مسافران ایرانی و از سمت کشور ترکیه نیز امکان ترخیص مسافران ایرانی و پذیرش مسافران ترکیه ای فراهم شده است.

علی اکبری یادآور شد: در پایانه مرزی سرو نیز تردد مسافران با این شرایط به صورت پیاده برقرار است و تا اعلام عادی شدن شرایط از سوی کشور ترکیه روند ترددها به این منوال ادامه خواهد یافت.

 انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا