اخبار
کد خبر : 2697 ۱۳۹۵/۰۴/۲۱   

تاخیر، بازگرداندن مسافران و جبران نکردن خسارت هدیه یک شرکت تعاونی به مسافران در ارومیه

 

مسافران مسیر ارومیه - تهران شرکت مسافربری تعاونی 7 عدل در ارومیه پس از تاخیر، بازگرداندن مسافران به پایانه و عدم جبران خسارت مجبور به عزیمت با تاکسی یا هواپیما به تهران شدند.

به گزارش نای قلم، مسافران این شرکت تعاونی مسافربری ارومیه ای، یکشنبه شب از طریق پایانه اتوبوسرانی عازم تهران بودند که دو دستگاه اتوبوس حامل آنها پس از تاخیر چهار ساعته، ساعت چهار بامداد امروز (دوشنبه) از پایانه حرکت کرده و به علت تخلف های زیاد رانندگان، در پلیس راه ارومیه - تبریز متوقف شد.
پس از آن، رانندگان به ناچار، مسافران را ساعت 6 صبح به پایانه ارومیه بازگرداندند و این سفر نیمه کاره ماند.
علاوه بر این اقدام غیرمتعارف و پس از ابراز ناراحتی مسافران و اعتراض آنها، کارکنان این شرکت مسافربری بدون جبران خسارت، افراد معترض را مورد توهین و افترا قرار دادند که با ادامه این روند مسافران به ناچار برای جبران تاخیر، مجبور شدند با تاکسی و هواپیما به تهران بروند.
پس از این واقعه و انعکاس آن در شبکه های اجتماعی، علیرضا عطایی مدیرعامل شرکت مسافربری عدل ارومیه (تعاونی 7) از بروز اختلال در نحوه خدمات دهی این شرکت در شب گذشته عذرخواهی کرد.
در بیانیه ای که از سوی مدیرعامل این شرکت صادر شده، آمده است: دو دستگاه اتوبوس متعلق به ناوگان مسافربری غیر بومی فعال در مسیر ارومیه – تهران موظف به جا به جایی مسافران در روز یکشنبه گذشته از مبدا ارومیه بودند که به علت تاخیر در عزیمت به شهرستان ارومیه موجب به تعویق افتادن ساعت حرکت شدند و از طرفی علت توقف و بازگشت یکی از این دو دستگاه اتوبوس توسط پلیس راه نه به جهت بروز تخلفات بلکه به علت عدم استفاده این اتوبوس از سیستم جدید سپهتن بود که موجب معطلی و آزرده خاطر شدن مسافران شد که شرکت مسافربری عدل ارومیه ضمن پوزش از همه مسافران محترم این دو سرویس، به اطلاع می رساند آماده بازپرداخت بهای بلیط و جبران همه خسارت های مادی و معنوی تحمیل شده به آنهاست.
در ادامه این بیانیه آورده شده است: تلاش برای خدمات رسانی مطلوب و بهینه به مسافران و تلاش در راستای کسب رضایت و اعتماد آنها همواره از اولویت های کاری این شرکت به شمار می رود.
به گزارش ایرنا، مدیرعامل این شرکت ضمن عذرخواهی از اتفاق پیش آمده عنوان کرده است: امید است از این پس چنین اتفاقی نیفتد.

انتهای پیام/

 


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا