اخبار
کد خبر : 2695 ۱۳۹۵/۰۴/۲۱   

پرداخت مستمری به افراد آسیب دیده حادثه شوریک خوی

مديركل بهزيستي آذربايجان غربي با اشاره به برقراري مستمري ماهانه براي افراد بي سرپرست شده در حادثه روستاي شوريك خوي اظهار کرد: ضمن ابراز تأسف شديد از بروز اين فاجعه و همدردي با خانواده هاي داغ دیده بهزيستي استان بر اساس وظيفه خود مستمري ماهيانه براي افراد بي سرپرست پرداخت مي كند .

به گزارش نای قلم، سعيد فریور در ديدار با نماينده مردم خوي و چايپاره در مجلس شوراي اسلامي اظهار کرد: انفجار کپسول گاز در روستای شوریک خوی و مصدوم شدن ۲۴نفر و فوت ۱۳تن از آنها حادثه سنگین و دلخراشی بود که موجب بی سرپرست شدن ۶خانواده و امداد بگیر شدن ۲نفر از آنها شده است.

وی افزود: به زودی پرونده افراد بی سرپرست، سرپرست خانوار و امداد بگیر تکمیل و بر اساس قوانین سازمان بهزیستی مستمری ماهانه پرداخت و خدمات مورد نیاز ارائه خواهد شد.

مدیر کل بهزیستی استان تلاش های نماینده مردم و فرماندار شهرستان خوی را برای سرعت بخشیدن به اقدامات حمایتی برای اسیب دیدگان را بسیار جدی و پی گیرانه عنوان کرد وگفت: اگر موضوع جراحی پلاستیک افراد اسیب دیده از طریق نماینده مردم در مجلس پی گیری شود زودتر به نتیجه خواهد رسید.

سید تقی کبیری نماینده مردم خوی و چایپاره نيز در اين ديدار اظهار امیدواری کرد با تشکیل پرونده افراد بی سرپرست شده و امدادبگیر، در سریع ترین زمان مستمری ماهانه افراد پرداخت شود تا بخشی از مشکلات آسیب دیدگان حل شود.

وی با اشاره به جنبه انسان دوستی و کمک به همنوع و خیر خواهانه افراد آسیب دیده در اثر این حادثه گفت: باید تلاش کنیم تا در ادامه روند درمان حادثه دیدگان و نیاز آنها به جراحی های پلاستیک مشکلی متوجه آنها نشود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا