Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 2688 ۱۳۹۵/۰۴/۱۹   

توطئه ها علیه دولت با اطلاع رسانی بی نتیجه می ماند

یک فعال سیاسی گفت: راه کار اصلی دولت برای مواجهه و جلوگیری از کارشکنی ها علیه دولت طی یک سال باقی مانده از عمر دولت، ‌اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم نسبت به اقدامات انجام شده است.

به گزارش نای قلم، محمدعلی نمازی در گفت‌وگویی در رابطه با  برخی کارشکنی ها علیه دولت در قالب اتاق فکر، اظهار کرد: اصطلاح اتاق فکر بار مثبت دارد و بهتر است برای این قبیل  اقدامات از اصطلاح محل توطئه استفاده کرد.

وی  با ابراز تاسف از اینکه دولت از ظرفیت های خود برای اطلاع رسانی کارهای مهمی که صورت صورت گرفته است، استفاده نمی‌کند، ‌تصریح کرد: دولت اقدامات خوبی  در حوزه سیاست خارجی، اقتصادی و برگزاری انتخابات موفق داشته است و باید در مورد اقدامات خود اطلاع رسانی لازم را انجام دهد و مردم را در جریان روند کار قرار دهد.

وی افزود: اگر دولت پروسه اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم را به خوبی انجام دهد، توطته ها علیه دولت بی نتیجه خواهد ماند.

این فعال سیاسی در ادامه به ضرورت برخی تغییرات در کابینه و مدیران دولتی به عنوان بهانه ای که دست مخالفان است اشاره کرد و افزود: دولت برای کسب رضایت نمایندگان مجلس ،ائمه جماعات، فعالان ستادی و احزاب و تشکل های حامی خود در مورد استفاده از نیروهای واجد شرایط در عرصه های مختلف ملاحظاتی داشته است. بنابراین این انتقاد به دولت وارد می‌شود که از هر ظرفیتهای موجود بهره نگرفته است و در همین راستا موضوع حقوق های نجومی برخی مدیران دولتی حاشیه هایی را برای دولت ایجاد کرده است.

وی هم‌چنین با اشاره به اینکه در کشور ما همه به کارکرد حزبی در انتخابات و ویژگی های نظام دموکراتیک پایبند نیستند، گفت: در نظامهای دموکراتیک دوره قدرت کوتاه مدت است و چرخش قدرت نیز با رای مردم اتفاق می افتد بنابراین جمع شدن و کارشکنی و توطئه علیه دولتها معنی ندارد.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: اگر در کشور کارکرد حزبی حاکم باشد، همه احزاب فعال در ایام انتخابات رقابت می‌کنند و در نهایت حزبی پیروز خواهد شدکه ضمن شناسایی نقاط ضعف گذشته خود ،اقدام به اصلاح آن‌ها می‌کند.

نمازی با بیان اینکه وقتی عرصه رقابت فراهم است و مطبوعات آزادانه می‌توانند نقد و انتقاد کنند، ‌کار مخفیانه معنی ندارد  اظهار کرد: نیاز است در حوزه رسانه و مطبوعات اصلاحاتی صورت گیرد.

وی در پایان گفت: دولت باید با دقت از همه پتانسیل های در اختیار استفاده کند و در مورد اقدامات و دستاوردهای خود اطلاع رسانی لازم را انجام دهد که این در صورت هرگونه کارشکنی بی نتیجه خواهد ماند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا