اخبار
کد خبر : 2686 ۱۳۹۵/۰۴/۱۹   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

توقيف سواري جک با 207 کيلومتر سرعت

رئيس پليس راه استان از توقيف يک دستگاه سواري جک كه با سرعت غيرمجاز 207 کيلومتر در محور اروميه - مهاباد در حركت بود خبر داد.

سرهنگ "عباس فرماني" گفت: روز گذشته تيم كنترل سرعت پاسگاه پليس راه اروميه حين كنترل خودروهاي عبوري در محور "اروميه - مهاباد" يک دستگاه سواري جک كه با سرعت غيرمجاز 207 كيلومتر در حال حركت بود را مشاهده و بلافاصله آن را توقيف كردند.

وي با اشاره به اينکه برخورد با تخلفات حادثه ساز خط قرمز پليس راه است، گفت: به علت ارتكاب تخلفات حادثه ساز " تجاوز از سرعت و سبقت غيرمجاز " خودروي مذكور توقيف و 15 نمره منفي در سوابق گواهينامه راننده خاطي ثبت و پس از اعمال قانون خودرو روانه پاركينگ شد.

کشف 6 کیلوگرم تریاک در شوط

سرپرست فرمانده انتظامی شوط از انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف 6 کیلو گرم تریاک خبر داد.

سرهنگ ایوب فکری در جمع خبرنگاران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی به صورت یک باند، در امر تهیه و توزیع مواد در شهرستان شوط رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، مخفیگاه باند مذکور شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی مورد بررسی قرار گرفت.

فکری گفت: در این راستا یک دستگاه خودروی سمند نیز که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر از آن استفاده می شد توقیف و 6 کیلو گرم تریاک کشف شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شوط با اشاره به اینکه در این راستا 2 نفر متهم دستگیر شدند گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضایی شدند.

شبکه سارقان اماکن خصوصی در سلماس منهدم شد

فرمانده انتظامی شهرستان سلماس از انهدام یک شبکه سارقان اماکن خصوصی و کشف 35 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین رمزی گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد در سطح شهر سلماس که با شیوه و شگرد باز کردن قفل درب یا تخریب قفل همراه بود، تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت و اداره تشخیص هویت تشکیل شد.

وی افزود: با بررسی دلایل و مدارک به دست آمده از صحنه های سرقت و بازبینی فیلم های ضبط شده توسط دوربینهای مدار بسته، سارقان سه مرد جوان با صورت پوشیده به وسیله ماسک و کلاه بودند که اموال مسروقه را با خودرو پیکان وانت منتقل می کردند.

سرهنگ رمزی اظهار کرد: با استعلام آدرس و مشخصات مالک خودرو، هویت سارقان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی نامبردگان در محل اختفای خود دستگیر شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ابزار آلات تخریب قفل از قبیل دیلم و تایلیور را کشف کردند و متهمان برای بازجویی بیشتر به اداره پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی افزود: متهمان در بازجویی های پلیسی به 35 فقره سرقت از اماکن خصوصی و انباری مجتمع های مسکونی اعتراف کردند و در این راستا یک نفر از خریداران اموال مسروقه که عمده وسایل سرقتی را با علم و آگاهی از مسروقه بودن آن خریداری می کردند، دستگیر شد.

سرهنگ رمزی ارزش ریالی وسایل مسروقه کشف شده را یک میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تمام اموال سرقت شده به مالباختگان تحویل داده شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا