اخبار
کد خبر : 2673 ۱۳۹۵/۰۴/۱۵   

محدودیت ترافیکی عید سعید فطر در ارومیه اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی گفت: محدودیت ترافیکی عید سعید فطر ارومیه به سمت مصلی بزرگ امام خمینی(ره) ارومیه اعلام شد.

سرهنگ علی سعیدی، در گفت‌وگوی اختصاصی اظهار کرد: محدودیت ترافیکی خودروها در روز عید سعید فطر از ساعت 4:30 صبح مسیرهای تقاطع مافی به سمت خیابان رسالت مصلی بزرگ امام خمینی(ره)، تقاطع محراب وصال به سمت مصلی، تقاطع گلدیس به سمت مصلی و تقاطع میدان دفاع مقدس به سمت مصلی در شهرستان ارومیه اعمال خواهد شد.

 وی افزود: توقف خودروها در مسیرهای ذکر شده به سمت مصلی بزرگ امام خمینی(ره) ارومیه از ساعت 24 شب قبل از مراسم ممنوع خواهد بود و صورت توقف وسیله نقلیه، خودروهای آنان با جرثقیل به محل دیگر انتقال می‌یابد.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی تصریح کرد: وسیله نقلیه عمومی اعم از اتوبوس‌ها از نقاط مختلف شهر آماده انتقال نمازگزاران به مصلی ارومیه هستند و در پایان مراسم نیز آمادگی بازگرداندن نمازگزاران را دارند.

 سعیدی افزود: از شهروندان می خواهیم به علت کمبود فضای پارک از آوردن وسایل نقلیه شخصی خودداری کنند و با ماموران راهنمایی و رانندگی تعامل و همکاری داشته باشند و حدالامکان از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا