Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 2669 ۱۳۹۵/۰۴/۱۴   

نباید از کاروان توسعه سلامت در کشور عقب بمانیم

استاندار آذربایجان غربی گفت: دولت اقدامات گسترده ای برای ارتقای سطح سلامت و بهداشت و درمان مردم انجام داده است، نباید از کاروان توسعه سلامت در کشور عقب بمانیم.

به گزارش نای قلم، قربانعلی سعادت امروز در سومین جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: ارتقای شاخص های سلامت در استان آذربایجان غربی نیازمند توجه و تلاش بیشتری است و امیدواریم با تلاش های ارزشمند دانشگاه علوم پزشکی استان و همکاری سایر دستگاههای ذیربط، از کاروان توسعه سلامت در کشور عقب نمانیم.

وی بر ضرورت تلاش در جهت ساماندهی و مقابله با آسیب های اجتماعی تاکید کرد.

استاندار آذربایجان غربی از مدیران و مسئولان درخواست کرد در جهت ساماندهی و مقابله با آسیب های اجتماعی بویژه در بحث اعتیاد، طلاق، سرقت و حاشیه نشینی تلاش و اهتمام کافی را داشته باشند.

سعادت ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز بر ضرورت چاره اندیشی در جهت کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی تاکید ویژه دارند فلذا انتظار می رود دستگاههای استانی بصورت جدی و با کمک و همفکری دستگاه قضایی در استان در راستای تحقق مطالبات رهبری بکوشند.

استاندار آذربایجان غربی همچنین ضمن استماع مسائل و مشکلات دادگستری استان گفت: دستگاه قضا بویژه در استان آذربایجان غربی بعنوان یک استان مرزی و همجوار به سه کشور خارجی، نقش اساسی در تامین امنیت دارد بنابراین لازم است برای رفع مسائل و مشکلات دادگستری ها در استان تدابیر لازم اتخاذ شود و ما آمادگی داریم این موضوع را از معاون اول رئیس جمهور پیگیری کنیم.

سعادت در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با گزارش رئیس دانشگاه علوم پزشکی در خصوص وضعیت و شاخص های سلامت در استان اظهار داشت: استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: امنیت استان برخلاف آنچه اعلام میشود بسیار خوب و بدون مشکل است در حالی که دشمنان اسلام و ایران همچنان در کمین برای ضربه زدن به کشور هستند.

سعادت گفت: بعد از برجام و در حالی که کشور برای رفتن به مسیر ثبات قدم برمی داشت بخش اقلیم کردستان عراق که بیش از 580هزار آواره آنان در استان طی سال های مدید گذشته پذیرفته شده است با همکاری عربستان برای ضربه زدن و بر هم زدن امنیت کشور بخصوص استان آذربایجان غربی تلاش کرده است که خوشبختانه با عملکرد خوب و تلاش بی نقص نیروهای امنیتی خنثی شده است.

وی افزود: امنیت استان پایدار و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

صفرزاده معاون استاندار آذربایجان غربی هم در این جلسه به بیان اقدامات انجام شده در ماه مبارک رمضان برای کنترل بازار پرداخت و گفت: در مطلع ماه مبارک رمضان، ستاد تنظیم بازار استان تشکیل شد که اقدامات به موقعی از سوی این ستاد صورت گرفت و موجب شد که کمبود خاصی در بازار و نظام عرضه و تقاضا وجود نداشته باشد.

وی افزود: این طرح با همکاری ارگان های ذیربط در تابستان نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا