اخبار
کد خبر : 2651 ۱۳۹۵/۰۴/۱۳   

خانواده مصدومان حادثه روستای شوریک خوی نگران هزینه‌های درمان نباشند

استاندار آذربایجان غربی گفت: خانواده مصدومان حادثه نگران هزینه‌های درمان نباشند؛ تمام تلاشمان این است که به نحو شایسته‌ای به این مصدومان خدمات ارائه شود.

به گزارش نای قلم، قربانعلی سعادت با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه از مصدومان حادثه روستای شوریک خوی عیادت کرد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت جسمانی و روند درمانی مصدومان حادثه روستای شوریک خوی قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه هم در این حضور، گزارشی از روند درمان مصدومان حادثه مذکور ارائه کرد و گفت: وضعیت جسمی و نحوه رسیدگی به این بیماران به صورت مکرر تحت نظر قرار دارد و تلاش می‌شود به نحو شایسته‌ای به این مصدومان خدمات ارائه شود.

جواد آقازاده با بیان اینکه هم اکنون در درمان این افراد با مشکل مواجه نیستیم، افزود: خانواده این مصدومان نگران هزینه‌های درمان نباشند چرا که استاندار آذربایجان غربی نیز در این خصوص قول مساعد داده‌اند.

وی همچنین با بیان اینکه حال برخی از این افراد به دلیل سوختگی بالای 80 درصد وخیم است، از اعزام 12 مصدوم بستری در بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه به تهران و اصفهان خبر داد و گفت:  این افراد برای دریافت خدمات بهتر و روند درمانی مطلوب به این استانها اعزام می‌شوند.

آقازاده ابراز داشت: از اولین لحظات حادثه، موضوع توسط وزارت بهداشت رصد شده و در نهایت در نظر گرفته شد تمام بیماران با رضایت خانواده ها و همراهانشان و با هماهنگی های که با مسئولان کشوری انجام شده است با هواپیما و با امکانات درمانی ویژه به مراکز تخصصی درمانی با آی سی یو سوختگی در تهران و اصفهان اعزام شوند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا