Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 2650 ۱۳۹۵/۰۴/۱۳   

عملیات گازرسانی به 405 روستای آذربایجان غربی

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: عملیات گازرسانی به هشت شهر و 405 روستای استان در دست اجراست.

به گزارش نای قلم، منصور صادقیان در گفت و گوی خبری اظهار کرد: از ابتدای سال به طور متوسط روزانه بیش از سه کیلومتر شبکه گذاری گاز طبیعی در این استان اجرا شده است.

وی با اشاره به عملکرد شرکت گاز آذربایجان غربی در سه ماهه نخست سال 95 افزود: امسال بیش از 300 کیلومتر عملیات شبکه گذاری گاز طبیعی اجرا شده که این میزان در مقایسه با سه ماهه نخست سال گذشته بیش از دو  برابر شده است.

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی ادامه داد: در سال گذشته شرکت گاز آذربایجان غربی با بیش از یک هزار و 250 کیلومتر عملیات شبکه گذاری یکی از استان های پیش رو در امر گازرسانی بود.

صادقیان با اشاره به اینکه این شرکت عزم خود را برای گازرسانی به مناطق بی بهره از گاز طبیعی در استان آذربایجان غربی جزم کرده است، خاطرنشان ساخت: عملیات گازرسانی در تمام مناطق استان با سرعت در حال اجرا ست و برای تحقق برنامه ها و بهره مند ساختن خانوارهای بی بهره از گاز طبیعی نیازمند اعتبارات کافی و همکاری سایر نهادها و سازمان ها هستیم.

سهم 70 درصدی گاز طبیعی در سبد انرژی آذربایجان غربی

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: 70 درصد سبد انرژی در استان آذربایجان غربی به گاز طبیعی اختصاص دارد.

صادقیان افزود: در حال حاضر بیش از 775 هزار مشترک گاز طبیعی در این استان از نعمت گاز بهره مند هستند.

وی با اشاره به بحث آلودگی هوا و نقش گاز طبیعی در کاهش این آلودگی ها خاطرنشان کرد: خودروها به عنوان یکی از مهمترین دلایل آلودگی هوای شهرها هستند که باید با افزایش سهم گاز طبیعی به عنوان سوخت خودورها گام مهمی در راستای کاهش آلودگی هوا و عواقب مخرب آن برداشت.

صادقیان افزود: 47 درصد خودروهای استان آذربایجان غربی از گاز طبیعی به عنوان سوخت خودروها استفاده می کنند و شرکت گاز استان در تلاش است که این سهم افزایش یابد.

مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی تامین پایدار انرژی را نیازمند همکاری و هماهنگی سازمان ها و نهادهای مختلف دانست و گفت: در صورت تامین اعتبارات و هماهنگی و همکاری نهادها و سازمان ها سهم گاز طبیعی در سبد انرژی استان آذربایجان غربی بیشتر و شاخص های رفاه نیز ارتقا می یابد.

وی تصریح کرد: 99 درصد خانوارهای شهری آذربایجان غربی تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا