اخبار
کد خبر : 2649 ۱۳۹۵/۰۴/۱۲   

آب میوه تولیدی از سیب های بدون ضایعه تهیه شود

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان آذربایجان غربی گفت: آب میوه تولیدی استان، باید از سیب های بدون ضایعه و بهداشتی تهیه شود.

به گزارش نای قلم، حسن ملکی نژاد در کمیته سیب صنعتی استان که با حضور نمایندگانی از سازمان جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و مدیران عامل کارخانجات فرآوری کنسانتره و آبمیوه استان، به میزبانی معاونت غذا و دارو در محل سالن جلسات اتاق بازرگانی ارومیه تشکیل شد؛ با اعلام این مطلب اظهار کرد: استان آذربایجان غربی قطب تولید سیب و تولید کنسانتره کشور بوده و سیب جز محصولات استراتژیک کشور محسوب می شود .

وی با اشاره به اهمیت موضوع منافع ملی گفت: سیب نیز یکی کالاهای دارای منافع فراوان هم در سطح ملی و استانی است که باید در تولید، نگهداری و استفاده آن اهتمام ویژه نمود تا محصول سالم تحویل جامعه و مصرف کننده شود.

ملکی نژاد گفت: اکنون جلسات متعددی در راستای ساماندهی سیب صنعتی استان تشکیل شده که باید از این پس به صورت عملیاتی ساماندهی شود تا سیب صنعتی بدون ضایعه و به صورت بهداشتی تحویل کارخانه‌های فرآوری شود.

معاون غذا و داروی دانشگاه با تاکید بر تاثیر چشمگیر کیفیت سیب صنعتی بر روی کیفیت آب میوه تولیدی گفت: در تهیه آبمیوه تولیدی استان، باید از سیب های صنعتی بدون ضایعه و بهداشتی استفاده شود تا محصولات با کیفیت به شهروندان ارائه شود.

 انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا