اخبار
کد خبر : 2644 ۱۳۹۵/۰۴/۱۲   

ساماندهی فضاهای شهری و رفع آلودگی های بصری در ارومیه

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه از ساماندهی فضاهای شهری و رفع آلودگی های بصری خبر داد و گفت: حذف زوائد بصری از فضاهای عمومی احترام به حقوق شهروندی است.

مجتبی علیزاده امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: با هدف حذف زوائد بصری ناشی از نصب تابلوهای تبلیغاتی بدون مجوز در سطح شهر ارومیه، طرح جمع‌آوری تابلوهای تبلیغاتی غیر مجاز در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: برابر تبصره یک ماده 55 قانون شهرداری‌ها نصب هر گونه تابلو و میله تابلو در معابر عمومی که منجر به بد منظر شدن شهر و سد معبر می شود، ممنوع است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه یکی از عوامل موثر در زیبایی محیط شهری را نظم و ترتیب در استفاده از المان‌ها و تابلوهای تبلیغاتی عنوان کرد و گفت: سازمان زیباسازی شهرداری ارومیه به عنوان متولی تبلیغات شهری، مسئولیت نظارت و رسیدگی بر این امر را دارد.

علیزاده خاطرنشان کرد: چندی پیش به صاحبان مشاغل و اصناف شهر در مسیرهای مختلف در زمینه ساماندهی تابلوها اخطار و فرصتی داده شد تا در این‌بازه زمانی، نسبت به جمع‌آوری و ساماندهی تابلوها اقدام کنند و اکنون پس از اتمام مهلت مقرر، این سازمان به جمع‌آوری این تابلوها و عناصر زاید کرده است.

وی با اشاره به معابر خیابان خیام‌جنوبی و امام‌خمینی(ره) به عنوان معابری که کار حذف زوائد بصری در آنها انجام شده، افزود: این  عملیات به تدریج در سایر معابر نیز اجرا می‌شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا