اخبار
کد خبر : 2633 ۱۳۹۵/۰۴/۱۰   

دومین جشنواره عکس خبری آذربایجان غربی برگزار می‌شود‌

مسئول امور مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: دومین جشنواره عکس خبری این استان همزمان با هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار در اورمیه برگزار می‌شود.

به گزارش نای قلم، امید سیاح امروز در نشست خبری اظهار کرد: این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات آذربایجان غربی و در سطح استانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به افزایش اهمیت عکس خبری در رسانه‌ها، بر اهمیت و پویایی این بخش در فضای رسانه ایی تاکید کرد و گفت: با برگزاری این جشنواره بر ارتقا جایگاه عکاسی خبری در میان رسانه‌های استان و همچنین بر وحدت و همدلی عکاسان خبری افزوده شده و مردم نیز از نزدیک با زحمات و فعالیتهای این قشر گمنام رسانه‌ایی آشنا می‌شوند.

دبیر دومین جشنواره عکس خبری استان آذربایجان غربی به موضوعات و بخشهای مختلف جشنواره پرداخت و گفت: بخش مسابقه جشنواره در چهار محور «دینی ـ سیاسی»، «آموزش ـ فرهنگ و هنر»، «ورزشی» و «اجتماعی» در دو بخش تک عکس و مجموعه عکس برگزار می‌شود.

سیاح تصریح کرد: عکاسان خبری رسانه‌های مجوزدار استان تا پایان تیرماه فرصت دارند حداکثر 5 فریم برای تک عکس در هر بخش و 3 مجموعه عکس بصورت آزاد را به دبیرخانه جشنواره واقع در خانه مطبوعات استان ارسال کنند.

وی برپایی نمایشگاه عکسهای خبری منتخب از سوی هیئت داوران و همچنین برگزاری کارگاه عکس خبری را از دیگر بخشهای جشنواره عنوان کرد و افزود: مراسم اختتامیه جشنواره همزمان با روز خبرنگار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا