اخبار
کد خبر : 2629 ۱۳۹۵/۰۴/۰۹   

نشست‌هاي ماهانه جناح‌ها مانع بروز تندروي مي‌شود

عضو مجمع زنان اصلاح‌طلب گفت: برگزاري نشست‌هاي ماهانه همدلي سياسي، علاوه بر زمينه‌سازي براي تحقق برجام داخلي، موجب تقويت همفكري و گفت‌وگو ميان جناح‌ها و مانع بروز تندروي در فضاي سياسي كشور مي‌شود.

به گزارش نای قلم، شهربانو اماني در گفت و گویی اظهار کرد: برخي از احزاب و جريان‌هاي سياسي به «جمهوريت» نظام و برخي ديگر بر «اسلاميت» آن تاكيد ويژه دارند كه برگزاري اين نشست‌ها سبب خواهد شد تا هر دوي اين تفكرات در كنار هم قرار گيرند.

وی با اشاره به پيشنهاد رئيس‌جمهوري درباره برگزاري نشست‌هاي ماهانه همدلي جناح‌هاي سياسي، اظهار كرد: ارائه چنين پيشنهادي از سوي رئيس‌جمهوري، در راستاي تحقق يافتن مذاكره ملي و ايجاد همفكري، همكاري و همدلي ميان جريان‌ها براي رسيدن به برجام داخلي، جلوگيري از بروز اقدامات تخريبي و تندروي در فضاي سياسي و در نهايت تبديل رقابت‌هاي سياسي به رفاقت‌ها با حفظ هويت و استقلال هر جريان است.

امانی با بيان اينكه برگزاري اين نشست‌ها به تقويت رعايت اخلاق سياسي نيز كمك خواهد كرد، ادامه داد: همجواري صميمانه و تقويت روحيه گذشت بين فعالان سياسي، در كنار لزوم شفاف‌سازي اقدامات جناح‌ها و جريان‌ها در سپهر سياسي كشور، بسياري از مشكلات فراروي ما در سطح داخلي را حل ‌مي‌كند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا