اخبار
کد خبر : 2628 ۱۳۹۵/۰۴/۰۹   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

توقيف سواري "سوزوکي" با 206 کيلومتر سرعت

رئيس پليس راه استان از توقيف يک دستگاه سواري سوزوکي كه با سرعت غيرمجاز 206 کيلومتر در حركت بود خبر داد.

سرهنگ "عباس فرماني" افزود: روز گذشته تيم كنترل سرعت پاسگاه پليس راه اروميه حين كنترل خودروهاي عبوري در محور "اروميه - سلماس" يک دستگاه سواري سوزوکي كه با سرعت غيرمجاز 206 كيلومتر در حال حركت بود را مشاهده و بلافاصله آن را توقيف كردند.

وي با اشاره به اينکه برخورد با تخلفات حادثه ساز خط قرمز پليس راه است، گفت: به علت ارتكاب تخلفات حادثه ساز " تجاوز از سرعت مجاز و سبقت غيرمجاز " خودروي مذكور توقيف و 15 نمره منفي در سوابق گواهينامه راننده خاطي ثبت و پس از اعمال قانون خودرو روانه پاركينگ شد.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان با اشاره به اينکه سرعت مطمئنه لازمه ايمني جاده ها است و نبايد براي زودتر رسيدن به مقصد، حوادث جبران ناپذير را رقم زد، خاطرنشان كرد: هدف پليس از اعمال قانون اين است تا رانندگان با توجه بيشتر به قوانين و مقررات سهم خود را در تامين امنيت جاده ها ايفا کرده و با رعايت قوانين الگوهاي عملي مناسبي براي فرزندان خود در آينده باشند.

2 هزار لیتر سوخت قاچاق در چالدران کشف شد

 فرمانده انتظامی چالدران از کشف 2 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی درستی اظهارکرد: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی سوخت قاچاق در شهرستان چالدران، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: ماموران انتظامی چالدران با انجام یکسری اقدامات تخصصی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه این متهم  شده و با کسب مجوز قضائی اقدام به بازرسی از مخفیگاه وی کردند.

فرمانده انتظامی چالدران خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از مخفیگاه وی 2 هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف و ضبط  کردند.

وی تصریح کرد: در این راستا یک نفر دستگیر شد و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی بعدی به مراجع قضائی این شهرستان تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی چالدران تصریح کرد: بنا بر اعلام کارشناسان ارزش ریالی محموله قاچاق سوخت کشف شده از مخفیگاه متهم دستگیر شده 500 میلیون برآورد شده است.

کشف بیش از 25 هزار عدد داروی غیرمجاز در ارومیه

فرمانده انتظامی ارومیه گفت: 25 هزار و 108 عدد داروی غیرمجاز در شهرستان ارومیه کشف و ضبط شد.

سرهنگ حسین صمدپور افزود: در پی کسب خبر مبنی بر اینکه فردی در رابطه با فروش داروهای غیرمجاز در ارومیه فعالیت می کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی محل مورد نظر را شناسایی کرده و پس از کسب مجوز قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه محل را مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی با بیان اینکه در این بازرسی مقدار 25 هزار و 108 عدد انواع قرص قاچاق غیر مجاز کشف و ضبط شد گفت: کارشناسان ارزش ریالی اقلام دارویی کشف شده را 450 میلیون اعلام کردند.

وی تصریح کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا