اخبار
کد خبر : 2620 ۱۳۹۵/۰۴/۰۹   

محدودیت های ترافیکی روز قدس در ارومیه اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی گفت: محدودیت های ترافیکی روز قدس در ده نقطه شهر ارومیه مشخص شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ علی سعیدی در گفت و گویی با تشریح وضعیت ترافیکی ارومیه در روز قدس اظهار داشت: تمهیدات ویژه ترافیکی برای راهپیمایی روز قدس با استفاده از تمام ظرفیت نیروی انسانی اعم از نیروهای ستادی و صفی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: پلیس راهور اقداماتی در زمینه ایجاد نظم و امنیت ترافیکی در معابر منتهی به محل اصلی برگزاری مراسم راهپیمایی انجام می‌شود و از شهروندان و روزه داران محترم می‌خواهیم در این روز از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند و از آوردن وسیله نقلی شخصی به علت کمبود فضای پارک خودداری نمایند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی تصریح کرد: شهروندان محترم از پارک خودروهای خود در مسیر راهپیمایی جدا خودداری نمایند و در صورت توقف خودرو آنها با جرثقیل به پارکینگ انتظامی انقال داده می شود.

وی گفت: راندن دوچرخه و موتور سیکلت در مسیرهای راهپیمایی ممنوع بوده و از حرکت آنها جلوگیری می شود.

سعیدی با اشاره به مسیر اصلی راهپیمایی روز قدس که از خیابان منتظری آغاز و به سمت مصلی بزرگ امام خمینی(ره) ادامه دارد بیان کرد: محدودیت های ترافیکی شامل تقاطع شهید مدنی – شهید مطهری به سمت میدان ولایت فقیه، خیابان شهید طالقانی به سمت میدان ولایت فقیه، خیابان وحدت به سمت میدان دفاع مقدس – میدان جانبازان به سمت دفاع مقدس، از بریدگی اول بلوار شیخ شلتوت به سمت مصلی بزرگ امام خمینی(ره) خواهد بود.

همچنین  تقاطع مافی - رسالت به سمت میدان دفاع مقدس، تقاطع خیابان گلدیس با پزشکیان به سمت مصلی بزرگ امام خمینی(ره)، تقاطع عطایی – امام به سمت میدان ولایت فقیه، تقاطع بعثت – باکری به سمت خیابان شهید منتظری، میدان جانبازان به سمت میدان دفاع مقدس و خیابان محراب به سمت مصلی بزرگ امام خمینی(ره) از محدودیت های ترافیکی روز قدس در ارومیه هستند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا