اخبار
کد خبر : 2617 ۱۳۹۵/۰۴/۰۸   

حلقه انسانی "نه به اعتیاد" جوانان هلال احمر

از آنجا که یکی از اهداف جمعیت هلال‌ احمر تامین سلامت انسان‌ها است، همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر، اعضای سازمان جوانان هلال احمر با اجرای طرح «نه به اعتیاد» دست در دست هم نهادند و با تشکیل زنجیره‌های انسانی در میادین شهرها، زندگی در جامعه‌ای عاری از مواد افیونی را برای همه انسان‌ها آرزو کردند.

به گزارش نای قلم، جوانان هلال احمر در اجرای طرح سراسری نه به اعتیاد با هدف تکریم ارزش های بشردوستانه و حمایت از سلامت و زندگی انسان ها ضمن اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در قالب برپایی رنجیره های انسانی، برگزاری نمایشگاه ها و کارگاه های آموزشی و توزیع اقلام فرهنگی با رویکرد پیشگیرانه با شعار "احتیاط کنیم، اعتیاد نزدیک است" به مبارزه با این بلای خانمان سوز رفتند.
همزمان با فرا رسیدن روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اعضای جوانان جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با تشکیل حلقه‌های انسانی به مبارزه با این بلای خانمان سوز رفتند.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با اشاره به اجرای ویژه برنامه‌های این جمعیت در روز جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت: برای بهره‌مندی از پتانسیل و مشارکت جوانان در فعالیت های اجتماعی و عام المنفعه، جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با هدف آگاهی بخشی و گسترش فرهنگ پیشگیری از اعتیاد، “مانور نه به اعتیاد” را در سطح معابر عمومی و پردد شهرستان‌های این استان به اجرا درآورد.
محمدرضا حاجی‌زاده از اجرای برنامه‌های تشکیل زنجیره انسانی، برگزاری گارگاه ها، توزیع بروشور و همایش در سراسر استان خبر داد و افزود: این برنامه ها در سراسر استان آذربایجان غربی برای تحقق شعار “احتیاط کنیم، اعتیاد نزدیک است” و “به تندرستی بیندیشیم، نه به اعتیاد” در حال برگزاری است.
وی تصریح کرد: بسیاری از ناهنجاری ها و مشکلات اجتماعی با تقویت احساس مسئولیت همگانی و فراهم کردن زمینه مشارکت مردم در سریع‌ترین زمان ممکن رفع خواهد شد.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: از راهکارهای کاستن حجم این‌گونه معضلات اجتماعی تقویت بعد آموزشی و آگاه‌سازی قشر جوان و نوجوان و خانواده های آنان است.
انتهای پیام/

نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا