اخبار
کد خبر : 2616 ۱۳۹۵/۰۴/۰۸   

حرکات اشرار در آذربایجان غربی ارزش نظامی و عملیاتی ندارد

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: تحرکات تروریست ها و اشرار در مناطق جنوبی آذربایجان غربی ارزش نظامی و عملیاتی ندارد.

به گزارش نای قلم، سردار عابدین خرم امروز در گفت و گویی در خصوص تحرکات اخیر تروریست ها و اشرار در مناطق جنوب استان اظهار کرد: این تحرکات ارزش نظامی و عملیاتی ندارند و تروریست های نمی توانند به اهداف خود نائل شوند.

وی با اشاره به اینکه این گروهک ها توسط بعضی از رژیم های مرتجع منطقه پشتیبانی مالی و امکاناتی شده اند، تصریح کرد: این گروهک ها برای خوش خدمتی خود به اربابانشان دست به چنین اقداماتی می زنند که از نظر ما ارزش نظامی ندارد.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی ادامه داد: ایجاد اخلال در منطقه کار همیشگی این گروهک ها بوده و همواره ناکامی را برای آنان به دنبال داشته است.

سردار خرم از مردم خواست تا در راستای تامین امنیت اجازه ورود و فعالیت به این عناصر ناباب را به منطقه ندهند تا امنیت خودشان تامین شود.

وی با اشاره به اینکه امنیت مقوله اصلی اجرای طرح های عمرانی است، تصریح کرد: با تامین امنیت در منطقه توسعه هم محقق می شود.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با بیان اینکه در صورت نبود امنیت، انجام فعالیت های عمرانی و در نتیجه توسعه دچار مشکل می شود، گفت:همکاری مردم با فرزندان خودشان به عنوان حافظان امنیت هیچگونه عنصر ناامن کننده در منطقه تحمل نمی شود.

سردار خرم با اشاره به اینکه به صورت جدی تعقیب، پیگیری، منهدم و از منطقه بیرون راندن این عناصر دنبال می شود، گفت: با توجه به اقدامات انجام شده در حال حاضر نیز تعداد گروهک ها بسیار کم است که این افراد نیز در حال تعقیب هستند تا به طور کامل از منطقه رانده شوند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا