اخبار
کد خبر : 2606 ۱۳۹۵/۰۴/۰۵   

افزايش ايمني سفرهاي تابستاني؛ اولویت کاری راه و شهرسازي استان

مديركل راه و شهرسازي آذربايجان غربي گفت: افزايش ايمني سفرهاي تابستاني؛ اولویت کاری راه و شهرسازي استان است.

به گزارش نای قلم، داريوش نصر در دومين شوراي اداري اداره كل راه و شهرسازي استان اظهار كرد: حذف تعدادي از نقاط پرحادثه با اقدامات زودبازده، زيباسازي حريم جاده ها، ساماندهي مبلمان جاده اي و حضور گشت هاي راهداري در محورها از جمله كارهاي كم هزينه براي افزايش ايمني سفرهاي تابستاني است.

وی بر تجهيز و ساماندهي راهدارخانه ها تاكيد كرد و بيان داشت: لازم است تعميرات و بازسازي پل ها و ابنيه فني محورها با اولويت بندي در راستاي مديريت بحران با همكاري فرمانداري ها قبل از پايان فصل كاري اجرا شود.

نصر افزود: حذف 15 نقطه پرحادثه و خطرآفرين در جاده هاي آذربايجان غربي با اولويت بندي اجرا مي شود.

مدير كل راه و شهرسازي استان اضافه کرد: دو هزار ميليارد ريال براي حذف 46 نقطه پرحادثه در راه هاي ارتباطي استان اعتبار لازم است.

نصر از اجراي عمليات راهداري براي حذف 15 نقطه پرحادثه در جاده هاي استان خبر داد و افزود: اقدامات لازم در اين نقاط با اولويت بندي و براساس آمار سوانح جاده اي انجام مي شود.

وي از اجراي عمليات خط كشي در دو هزار كيلومتر از محورهاي استان تا پايان امسال خبر داد و تصريح كرد: در طرح راهداري نوروزي امسال عمليات خط كشي در 570 كيلومتر از راه ها اجرا شد.

مديركل راه و شهرسازي استان، مميزي ايمني راه هاي آذربايجان غربي، اتمام طرح جامع توسعه حمل و نقل استان و ساماندهي ورودي و خروجي شهرها از بارزترين برنامه هاي اجرايي امسال اين اداره كل برشمرد.

وی با اشاره به عدم تخصيص اعتبار و كمبود منابع مالي در اجراي طرح و برنامه هاي كاري گفت: با مديريت هزينه و رعايت نظم مالي در اين شرايط سخت توانستيم پويايي و نشاط را در سيستم اداري حفظ كنيم.

به گفته نصر، خوشبختانه روند مديريت منابع مالي با رعايت اخلاق حرفه اي و وجدان كاري در اين اداره كل مطلوب ارزيابي مي شود.

وي با تاكيد بر اينكه مديريت هزينه و برقراري نظم مالي در سرلوحه كارهاي اجرايي قرار دارد، گفت: مي توان با تلاش جمعي و همت مضاعف در شرايط سخت عدم تخصيص اعتبار و كمبود منابع مالي رويدادهاي خوبي را رقم زد.

دومين شوراي اداري اداره كل راه و شهرسازي آذربايجان غربي در سال جاري با حضور مديران و روساي ادارات شهرستان هاي تابعه با محوريت ارائه عملكرد سه ماهه اول سال ادارات شهرستان هاي تابعه برگزار شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا