اخبار
کد خبر : 2598 ۱۳۹۵/۰۴/۰۴   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

دستگيري سارق حرفه اي با 25 فقره سرقت در اروميه

رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري سارق حرفه اي منازل با 25 فقره سرقت خبر داد .

سرهنگ غني زاده اظهار داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت از منازل در شهرستان اروميه ، رسيدگي به موضوع در دستور کار پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي افزود : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي، موفق شدند سارق را شناسايي کنند؛ در استعلام هاي صورت گرفته مشخص شد که متهم از سارقان حرفه اي و سابقه دار است.

اين مقام انتظامي ادامه داد : پس از شناسايي مخفيگاه متهم، ماموران به صورت نامحسوس، وي را تحت نظر قرار داده و شب گذشته حين سرقت دستگير کردند.

غني زاده تصريح کرد : متهم در بازجويي هاي پليسي به 25 فقره سرقت از منازل در شهرستان اروميه اعتراف کرد؛ در بازرسي از مخفيگاه متهم مقداري از اموال مسروقه از قبيل طلاجات و وجه نقد به ارزش 500 ميليون ريال کشف شد.

رئيس پليس آگاهي استان در پايان خاطرنشان كرد: در اين راستا متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني ، تحويل مقامات قضائي شد. 

توقيف سواري بنز با 215 کيلومتر سرعت

 رئيس پليس راه استان از توقيف يک دستگاه سواري بنز كه با سرعت غيرمجاز 215 کيلومتر در محور ماکو - بازرگان در حركت بود خبر داد.

سرهنگ عباس فرماني گفت: تيم كنترل سرعت پاسگاه پليس راه ماکو حين كنترل خودروهاي عبوري در محور ترانزيتي "ماکو - بازرگان" يک دستگاه سواري بنز كه با سرعت غيرمجاز 215 كيلومتر در حال حركت بود را مشاهده و بلافاصله آن را توقيف كردند.

وي با اشاره به اينکه برخورد با تخلفات حادثه ساز خط قرمز پليس راه است، گفت: به علت ارتكاب تخلفات حادثه ساز " تجاوز از سرعت مجاز و سبقت غيرمجاز " خودروي مذكور توقيف و 15 نمره منفي در سوابق گواهينامه راننده خاطي ثبت و پس از اعمال قانون خودرو روانه پاركينگ شد.

کشف 132 کيلوگرم پيش ساز شيشه در مهاباد

فرمانده انتظامي مهاباد از کشف 132 کيلوگرم پيش ساز شيشه و دستگيري يک متهم خبر داد.

سرهنگ فتاح بابانژاد اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر فعاليت فردي در امر تهيه و توزيع موادمخدر صنعتي در مهاباد، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي، محل فعاليت متهم شناسايي و پس از کسب مجوز قضائي مورد بازرسي قرار گرفت.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: در بازرسي از محل، 132 کيلوگرم پيش ساز شيشه کشف شد.

فرمانده انتظامي مهاباد با اشاره به اينکه در اين راستا يک متهم دستگير و پس از تشکيل پرونده مقدماتي تحويل مقامات قضائي شد، خاطرنشان کرد: پديده شوم و خانمانسوز اعتياد بدون مشاركت مردم از ميان برداشته نمي شود و همكاري شهروندان با پليس در زمينه مبارزه با مواد مخدر گام موثري در برخورد با اين معضل است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا