Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 2591 ۱۳۹۵/۰۴/۰۴   

جنایت های استکبار جهانی نباید از یادها برود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: جنایت های استکبار جهانی نباید از یادها برود و باید همواره در دل های ما باقی بماند تا زمینه انزجار روزافزون از خباثت های مستکبران عالم طبق نص صریح قرآن کریم فراهم شود.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در خطبه های این هفته نمازجمعه ارومیه با اشاره به نامگذاری هفته دوم تیرماه به نام هفته ترور، اظهار کرد: در این هفته ترورهای قابل توجهی از جمله بمب گذاری در حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی به همراه 72 نفر از اعضای این حزب، سوء قصد به جان مقام معظم رهبری در سال 1360، حمله موشک آمریکایی به هواپیمای ایرانی در روی خلیج فارس و ترور شهید آیت الله صدوقی به عنوان شهید محراب در تاریخ کشورمان به ثبت رسیده است و ده ها نفر از مسئولان و مردم کشور به شهادت رسیده اند.
وی با بیان اینکه  استکبار جهانی از قبل انقلاب جنایت هایی را در ایران مرتکب شده و در طول این ۳۷ سال هر جنایتی که توسط تروریست ها رخ داده به نحوی شیطان بزرگ آمریکا در آن شریک بوده است، تصریح کرد: آمریکا همواره سرمنشا ترور و خباثت علیه مردم و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و جنایت های جبران ناپذیری را نیز مرتکب شده است.

حجت الاسلام قریشی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع لغو شهروندی رهبر شیعیان بحرین در این کشور اشاره و اضافه کرد: این موضوع  زیر پا گذاشتن بدیهی ترین حقوق شهروندی و همچنین نشانه ضغف و ناتوانی حکومت آل خلیفه است .

 وی تصریح کرد: این موضوع را محکوم می کنیم هر چند که اعتقاد داریم این خباثت های رژیم بحرین قابل قبول و تداوم نیست.

امام جمعه ارومیه همچنین به حقوق های نجومی اشاره کرد و یادآور شد: این موضوع به هیچ وجه در نظام جمهوری اسلامی قابل قبول نیست و ضرورت دارد موضوع مورد بررسی قرار گیرد و به اطلاع مردم رسانده شود.

حجت الاسلام قریشی ادامه داد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری از دولت انتظار داریم نسبت به این مسئله هر چه سریع تر رسیدگی شود.

وی با تسلیت حادثه تصادف سربازان در جنوب کشور به خانواده های این سربازان افزود: امیدواریم چنین حوادث تلخی با مدیریت مسئولان تکرار نشود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا