اخبار
کد خبر : 259 ۱۳۹۴/۰۴/۳۰   

فردا آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه های مالیاتی است

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی گفت: چهارشنبه 31 تیر آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه های مالیاتی است و طبق قانون این زمان قابل تمدید نیست.

به گزارش نای قلم، یعقوب مزرعه‌لی در گفت و گوی اختصاصی اظهار کرد: همکاران ما تا پایان 31 تیر ماه جاری آمادگی کامل دارند تا به مودیان خدمات دهند و مودیان برای گرفتن معافیت قانونی تا قبل از 31 تیر ماه اظهارنامه خود را تحویل دهند و حتی کسانی که معاف از مالیات هستند نیز برای استفاده از این معافیت مالیاتی باید اظهارنامه خود را تحویل دهند.

وی از مؤدیان مالیاتی خواست هر چه زودتر و در بازه زمانی تعیین شده به پایگاه اینترنتی تعیین شده مراجعه و اظهارنامه مالیاتی خود را تسلیم کنند.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی تسلیم به موقع اظهارنامه مالیاتی و همچنین ثبت نام در سامانه برای دریافت کد اقتصادی را از شرایط بهره مندی از معافیت مالیاتی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: تاکنون بیش از 71 هزار مودی مالیاتی اظهار نامه مالیاتی ارائه کرده‌اند.

مزرعه لی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بحث دیگری که تحول عظیمی در سازمان مالیات محسوب می شود طرح جامع مالياتي است، مرحله نخست این طرح شامل اجراي دو پروژه اصلاح فضاي فيزيکي و ارتقاي شبکه محلي و گسترده و ارتباطات راه دور تا پايان شهريور سال جاري به اتمام می‌رسد.

وی طرح جامع مالياتي را از اولویت‌های برنامه هاي اداره کل امور مالياتي استان در سال 94 عنوان و اضافه کرد: مرحله دوم اجراي طرح جامع مالياتي که بعد از شهريور 94 عملياتي مي‌شود اجراي آزمايشي سامانه نرم افزاري يکپارچه مالياتي موسوم به ITS است.

وی مالیات را یکی از درآمدهای غیرنفتی کشور خواند و گفت: اتکا به درآمدهای غیرنفتی راه حل برون رفت از بسیاری از مشکلات است؛ چرا که درآمدهای مالیاتی پایدار و قابل برنامه ریزی است و در توسعه اقتصادی نقش اساسی دارد.

مدیر کل امور مالیاتی آذربایجان غربی همچنین اظهار کرد: اصلاح قانون مالیات های مستقیم و اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده، روش موثر برای بهبود ساختار اقتصادی کشور و تامین هزینه های جاری دولت است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا