Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 2580 ۱۳۹۵/۰۴/۰۲   

تفکر همگانی حرکت های اجتماع محور افزایش یابد

مدیرکل بهزیستی آذبایجان غربی گفت: تفکر همگانی حرکت های اجتماع محور در همه گروه ها برای مقابله با اعتیاد باید افزایش یابد.

به گزارش نای قلم، سعید فریور در همایش بزرگ روز جهانی مبارزه با مواد مخدر بر حرکت منسجم و واحد در مسیر مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد.

وی افزود: بهزیستی به عنوان رئیس کمیته فرهنگی و پیشگیری یکی از متولیان در عرصه مبارزه با مواد مخدر است.

فریور، با تاکید بر اینکه پدیده اعتیاد یک موضوع چند وجهی و دارای ابعاد گسترده است گفت:‌ شبکه پویا و پیچیده مواد مخدر با بهره مندی از توان شوم باندهای قاچاق و دشمنان قسم خورده این سرزمین دیگر فرصتی برای فرصت سوزی مسئولین و بی تفاوتی خانواده ها باقی نگذاشته است از این رو رویکرد همه جانبه و مشارکت چند بخشی و مدیریت واحد در امر درمان اعتیاد می‌تواند مؤثر باشد.

مدیرکل بهزیستی آذبایجان غربی با بیان اینکه برنامه های متعددی از سوی این کمیته با حمایت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سال جاری اجرایی می شود، تصریح کرد: اقدامات گسترده‌ای برای گروه‌های مختلف سنی و مدل‌های مختلف طراحی شده است.

فریور، اضافه کرد: اجرای برنامه های خلاقانه رویکرد جبهه فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد استان به شمار می رود.

وی با بیان اینکه برای ارائه خدمات از فضای مجازی نیز استفاده می شود، گفت: توجه به فضای مجازی، تهیه و تولید فیلم های کوتاه از جمله فعالیت های پیشگیرانه بهزیستی استان در سال جاری است.

تجلیل از خانواده شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر و فعالان عرصه اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر استان، نمایشگاه اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر در حاشیه همایش سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر با حضور ارگان های مختلف به منظور معرفی دستاوردها و اقدامات این حوزه و اهدای تابلوهای نقاشی شده توسط سریع ترین نقاش آسیا به مسئولان استانی از دیگر برنامه های جنبی این همایش بود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا