اخبار
کد خبر : 2574 ۱۳۹۵/۰۴/۰۱   

تولید مواد مخدر در آذربایجان غربی وجود ندارد

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: تولید مواد مخدر در آذربایجان غربی با تلاش شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی وجود ندارد.

به گزارش نای قلم، سردار سرتیب دوم پاسدار ناصر اصلانی در مراسم امحای مواد مخدر اظهار کرد: استان آذربایجان غربی در معرض ورود پیش سازها و روانگردان های سنتی است که در این زمینه افراد مورد نظر شناسایی و دستگیر می شوند.

وی با اشاره به آمار کشفیات مواد مخدر در سه ماه امسال گفت: در سه ماهه امسال مقدار دو تن و 732 کیلو گرم انواع مواد مخدر در این استان کشف و ضبط شده است.

به گفته اصلانی در این بازه زمانی تعداد سه هزار و 664 نفر دستگیر شده است که از این تعداد 190 نفر قاچاقچی، یک هزار و هشت نفر توزیع کننده و دو هزار و 466 نفر معتاد هستند.
وی اضافه کرد: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد افزایش یافته است.

اصلانی همچنین گفت: سال گذشته پنج هزار و 500 نفر قاچاقچی عمده و توزیع‌کننده در استان جمع آوری شده که در این ارتباط 132 باند نیز متلاشی شده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی در ادامه سخنان خود از جمع آوری سه هزار و 550 نفر از معتادان متجاهر، ولگرد و کارتن خواب توسط پلیس استان خبر داد.

وی از پاکسازی مناطق آلوده توسط نیروهای انتظامی استان در قالب طرح ارتقای امنیت عمومی خبر داد و اظهار کرد: امسال 612 فقره عملیات اجرایی و پاکسازی مناطق آلوده انجام گرفته که در این رابطه تعداد سه هزار و 198 نفر توزیع کننده جزء که اغلب معتاد هستند، دستگیر شده اند.

آذربایجان غربی یکی از استان های واقع در مسیر ترانزیت مواد مخدر در کشور است و هر سال هزاران کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی در این استان کشف و ضبط می شود.

در پایان این مراسم یک تن و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده طی سه ماه نخست امسال در آذربایجان غربی امحا شد.

این مقدار مواد مخدر توسط نیروی انتظامی، مرزبانی، اطلاعات، سپاه، گمرک و فرودگاه آذربایجان غربی کشف شده بود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا