اخبار
کد خبر : 257 ۱۳۹۴/۰۴/۲۹   

امروز شاهد پیروزی قدرت منطق بر منطق قدرت هستیم

انجمن دانشجویان ایران اسلامی ارومیه به مناسبت توافق هسته ای اخیر میان ایران و ۵+۱ بیانیه ای صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: اکنون که جهانیان نظاره گر هنر و تبحر فرزندان ایران اسلامی در عرصه دیپلماسی گفت و گوی تمدن ها هستند، همنوا با شما مردم شریف به حرمت تلاش های بی شائبه دولت در موضوع پرونده هسته ای می ایستیم و سینه ها را سپر میکنیم تا همگان بالیدن ایران به فرزندان رشیدش را مشاهده کنند. در این راه با تبعیت از مقام معظم رهبری و مردم عزیز ایران از زحمات خستگی ناپذیر دلاورمردان عرصه دیپلماسی که در این راه با فریادهای محکم خود بر سر استکبار و عزمی راسخ و ستودنی توانستند ضمن حفظ چرخه فناوری هسته ای، تحریم های ظالمانه استکبار جهانی را در هم بشکنند تا یکبار دیگر پیروزی شیرین قدرت منطق بر منطق قدرت را شاهد باشیم، تشکر و قدردانی می کنیم.

ملت فهیم ایران اسلامی: آنچه حائز اهمیت است در برهه کنونی می بایست با تفکر به این موضوع که کامیابی ما زمانی اتفاق می افتد که پیروزی ما شکست دیگران ارزیابی نشود، هوشیارانه دوشادوش دولت تدبیر و امید در برابر پیوندهای شومی که توسط اسرائیل و برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و عده ای قلیل و تندرو داخلی که روز به روز بیش از پیش از چشم ملت افتاده تر خواهند شد بایستیم و دلاورانه، تمام تمرکز خود و دولت را به سوی مواجهه مدبرانه همراه با امید با توافقنامه اخیر و اجرای آن جلب کنیم.

مردم عزیز ایران اسلامی: بیم ها و امید ها به صورت توامان در روح توافقنامه اخیر دمیده شده است، امیدها به پایان محدودیت ها و محرومیت های ظالمانه ی تحمیلی بر مردم ایران اسلامی که رفع این محدودیت ها و محرومیت ها باعث مساعد تر شدن فضای پیشرفت و توسعه اقتصادی و سیاسی می شود، اما بیم از اینکه مواجهه هیجان زده و انتظارات بیش از حد عده ای از توافق با شش قدرت جهانی تبدیل به سدی محکم در برابر حرکت رو به جلوی مردم و کشور ایران و موجب سرخوردگی و ناامیدی شود.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: روی سخنمان با شماییست که دل در گرو این مرز و بوم دارید، بیاید با گذر از فضای هیجانی اعلام توافق نامه نسبت به دوران پسا تحریم تامل کنیم زیرا بند بند این توافق نامه تنها موجب افزایش ظرفیت های بالقوه پیشرفت وتوسعه این کهن مرز و بوم خواهد شد و این مردم ایران خواهند بود که امیدوارانه در راستای انتخاب خود در خردادماه ۹۲ در جهت بالفعل کردن تمامی ظرفیت های بالقوه قدم برداشته و توسعه پایدار ایران و ایرانی را تضمین خواهند کرد.

و در آخر کلامی چند با دولت تدبیر و امید: از دولت تدبیر و امید که میلیون ها ایرانی را به تدبیرشان امیدوار کرده اند انتظار میرود که پس از حل و فصل مسئله هسته ای توجه خود را به اموری معطوف نماید که پیش از این در سایه مذاکرات به ورطه فراموشی سپرده شده بود. حوضه سیاست داخلی یکی از اساسی ترین مشکلات کشور است که توجه به آن میتواند نقش بسزایی در ایجاد همدلی و همزبانی بین مردم و مسئولان نظام داشته باشد. ساماندهی فعالیت احزاب، مطبوعات، تشکل های دانشجویی و انجمن های صنفی که متاسفانه علیرغم وعده های رئیس جمهور همچنان در وضعیت نه چندان مطلوبی به سر میبرند از جمله مطالبات مردم و سیاسیون است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا