اخبار
کد خبر : 2564 ۱۳۹۵/۰۳/۳۱   

بهره مندی 10 هزار دانش آموز از فعالیت های تخصصی ورزشی در ایام تابستان

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: همزمان با آغاز تابستان امسال پیش بینی شده تا 10 هزار دانش آموز استان بتوانند از خدمات ورزشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بهره مند شوند.

به گزارش نای قلم، فریدون سیدمصطفوی در گفت و گوی خبری اظهار کرد: 72 سالن ورزشی آموزش و پرورش آماده ارائه خدمات به دانش آموزان در ایام تابستان با رویکرد هدفمند و آموزش رشته های ورزشی خاص هستند.

وی اضافه کرد: سالن های ورزشی آموزش و پرورش برای پوشش بهتر دانش آموزان علاقمند به ورزش ساعات کاری خود را افزایش داده و حتی قبل از آغاز فصل تابستان نیز شروع به خدمات کرده اند.

سیدمصطفوی ادامه داد: کودکان روستایی نیز به تبع بهره مندی کودکان شهری از خدمات از این سالن ها بهره مند شده و در کلاس های متنوع ورزشی حضور می یابند.

وی گفت: 72 سالن ورزشی در استان موجود است که از این تعداد 17 سالن در مناطق روستایی واقع شده که با توجه به کثرت روستاها استان بسیار ناچیز است.

سیدمصطفوی بیان کرد: ارائه رشته های مجاز آموزشگاهی در سالن های ورزشی آموزش و پرورش انجام می شود که شامل والیبال، بسکتبال، فوتبال، تنیس روی میز و سایر رشته هاست.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اضافه کرد: این نهاد امسال با برنامه ریزی های انجام شده رویکردی هدفمند را در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان پیگیری می کند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا