Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 2563 ۱۳۹۵/۰۳/۳۱   

الزام دستگاه های اجرایی به اجرای مصوبات کارگروه ساماندهی فضای اداری

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار  آذربایجان غربی گفت: مصوبات کارگروه ساماندهی فضاها و ساختمان های اداری لازم الاجرا بوده و مدیران باید با کارگروه ساماندهی فضاهای اداری در رابطه با اهداف این کارگروه همکاری کنند.

به گزارش نای قلم، نادر صفرزاده امروز در جلسه کارگروه ساماندهی فضاهای اداری استان بر لزوم جمع آوری اطلاعات دقیق از فضاهای اداری موجود استان تاکید و اظهار کرد: بهره برداری مطلوب از ساختمان های اداری، تخصیص مناسب فضای اداری و کاهش هزینه های ناشی از آن از وظایف اصلی کارگروه ساماندهی فضاها و ساختمان های اداری است و لازم است برای دستیابی به اهداف مذکور، مدیران دستگاه ها همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز در این جلسه گفت: امیدواریم با استقرار دبیرخانه کارگروه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان که بر اساس مصوبه یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه شورای عالی اداری کشور صورت گرفته و با همکاری مناسب مدیران استانی بتوانیم گام های مثبتی در جهت استفاده بهینه از فضاهای اداری در استان برداریم.

ناصر حضرتی پر ادامه داد: از دستگاه هایی که فضای مازاد دارند انتظار می رود که برای تامین منافع عمومی استان و کمک به سایر دستگاه هایی که نیاز به فضا دارند، همکاری لازم را داشته باشند.

دبیر کارگروه استانی ساماندهی فضاهای اداری همچنین گفت: مصوبات کارگروه جهت تصویب و اجرایی شدن در شورای برنامه ریزی و توسعه استان به ریاست استاندار محترم مطرح خواهد شد.

در این جلسه مدیرکل هواشناسی استان گزارشی از وضعیت فضاها و ساختمان های اداری این اداره کل ارائه کرد.

خانم دکتر قربان نژاد رئیس شعبه ارومیه دانشگاه الزهرا (س) نیز در این جلسه خواستار یک ساختمان برای آموزش و تحصیل دانشجویان این دانشگاه شد که مقرر گردید کارگروه در این خصوص تصمیمات لازم را اتخاذ کند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا