اخبار
کد خبر : 2561 ۱۳۹۵/۰۳/۳۱   

پایان فاز تثبیت در مراحل احیای دریاچه ارومیه در مهرماه

دبیرکارگروه و مجری طرح نجات دریاچه ارومیه گفت: مهرماه امسال فاز تثبیت در مراحل احیای دریاچه ارومیه پایان می‌یابد و فاز اصلی احیای این تالاب بین المللی کلید می خورد.

به گزارش نای قلم، عیسی کلانتری امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی اظهار کرد: باور مردم به احیای دریاچه ارومیه، همراهی در طرح های قرق و نکاشتن محصولات کشاورزی پرآب بر و ایجاد تعامل در پروژه های عمرانی باعث سرازیری بودجه و اعتبارات به پروژه های احیای دریاچه ارومیه شده است.
وی افزود: اولویت در برنامه های فاز احیا، تبدیل حداکثری اراضی کشاورزی به آبیاری های نوین و رعایت حقابه دریاچه ارومیه، تسریع در اجرای پروژه ها عمرانی و پروژه های تعادل بخشی خواهد بود.
کلانتری تصریح کرد: مردم همراهی خوبی با مجریان پروژه های احیای دریاچه ارومیه دارند

وی با تقدیر از زحمات سید هادی بهادری مدیر پیشین دفتر استان ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی گفت: با وجود انتقادهای زیاد در سال های اول پروژه های احیای دریاچه ارومیه، مردم همکاری و همراهی خود را برای احیای این نگین زیبای شمالغرب کشور بیشتر کرده اند.
مدیر دفتر تلفیق و برنامه ریزی ستاد احیای دریاچه ارومیه نیز در این مراسم با تشکر از اقدامات دفتر استان آذرباجان غربی در سال های گذشته اظهار کرد: رویکرد فعالیت های ستاد احیای دریاچه ارومیه مردمی است و سرعت احیای این دریاچه زیبا با مشارکت مردم بالاتر خواهد رفت.
محمد مسعود تجریشی از ایجاد هماهنگی بین دستگاه های اجرایی و دانشگاه ها توسط دفتر استانی تقدیر کرد و گفت: باید نقش دفتر استانی در مدیریت هماهنگی بین دستگاه های اجرایی و دانشگاه ها و ارزیابی فعالیت ها و روند اجرای پروژه ها بیش از گذشته باشد.
در پایان از زحمات هادی بهادری تقدیر به عمل آمد و فرهاد سرخوش به عنوان مدیر جدید دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه معرفی شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا