اخبار
کد خبر : 2560 ۱۳۹۵/۰۳/۳۱   

ذی‌حسابان مشاور امین مدیران در هزینه کرد اعتبارات باشند

نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصاد و دارایی آذربایجان غربی گفت: ذی‌حسابان، مشاور امین و دلسوزی برای مدیران دستگاه‌های اجرایی در مرحله قبل و حین خرج اعتبارات دولتی، باشند.

به گزارش نای قلم، داود غفارپور در سومین جلسه عمومی ذی‌حسابان دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌غربی که در اداره‌کل هواشناسی استان برگزار شد، با توجه به ضوابط اجرایی قانون بودجه 95، که اخیراً ابلاغ‌ شده است، خواستار توجه کامل ذی‌حسابان و مدیران مالی دستگاه‌های اجرایی به مفاد آن شد.

وی با تأکید بر ضرورت اجرای حسابداری تعهدی در راستای ماده 26 قانون" الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2)"، خواستار توجه کامل ذی‌حسابان به این قانون در جهت هر چه‌بهتر اجرایی شدن سیستم حسابداری تعهدی شد.

مدیرکل دیوان محاسبات استان نیز با اشاره به تعامل خوب دیوان محاسبات با ذی‌حسابان، این سطح از تعامل و هماهنگی فی‌مابین را بی‌نظیر خواند و گزارش‌های ارسالی سال گذشته را مؤید این واقعیت دانست.

علیرضا اقتصاد سپس خواستار آن شد که ذی‌حسابان بحث حسابداری تعهدی را جدی گرفته چراکه از این پس، صرفاً صورت‌حساب‌های تنظیم‌شده با سیستم حسابداری تعهدی، مورد تائید دیوان است.

طهماسب حاجی حسینلو معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان نیز با اشاره به نامه اخیر معاون نظارت مالی و خزانه‌دار کل کشور خطاب به استاندار آذربایجان‌غربی در خصوص دستگاه‌های اجرایی (اداره‌کل دادگستری، شرکت آب منطقه‌ای، اداره‌کل بازرسی و اداره‌کل هواشناسی) که در تهیه و ارسال به‌موقع و دقیق گزارش مطالبات و بدهی‌ها حائز رتبه برتر شده‌اند، از ذی‌حسابان و مدیران مالی این دستگاه‌ها تشکر و تقدیر کرد.

در پایان این جلسه، حبیبی مدیر امور شعب بانک ملی استان با اشاره به تاریخچه 88 ساله تأسیس و فعالیت بانک ملی، گفت: رسالت و هدف اصلی این بانک، خدمت‌رسانی به مردم و تلاش برای همراهی دولت در پیشبرد برنامه های توسعه کشور است و بانک ملی به‌عنوان بزرگ ترین بانک جهان اسلام و کارگزار بانک مرکزی، وظیفه جمع‌آوری و نگهداری درآمدهای دولت را بر عهده دارد.

 وی سپس با اهدای لوح تقدیری، از زحمات مدیرکل امور اقتصادی و دارائی، رئیس خزانه معین استان و مدیرکل دیوان محاسبات تقدیر و همچنین از ذی‌حسابان به جهت مساعدت و هماهنگی لازم با این بانک تشکر کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا