Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 2556 ۱۳۹۵/۰۳/۳۰   

گرفتگي معابر به علت پس زدگي فاضلاب هاي شهري است

قائم مقام شهردار ارومیه گفت: گرفتگي معابر اين روزها به علت پس زدگي فاضلاب هاي شهري است.

به گزارش نای قلم، غلامرضا عدل دوست در گفت و گویی اظهار کرد: براساس مصوبه شوراي اسلامي شهر اروميه، شهروندان بايد مسير هدايت آب هاي سطحي را از فاضلاب هاي شهري از هم تفكيك و به كانال هاي هدايت انتقال دهند و حتي پايان كار ساختمان ها نيز بر اساس اين مصوبه صادر مي شود.

وی با بيان اينكه هدايت آب هاي سطحي بايد به سمت چاه هاي جذبي و دریاچه ارومیه صورت گيرد، گفت: از شهروندان نيز درخواست مي شود مصالح ساختماني منازل و اماكن تجاري را در جوی هاي آب تخليه نكنند.

عدل دوست اظهار کرد: اقدامات لازم براي رفع آب گرفتگي معابر شهر از سوي شهرداري اروميه در فصل بارش صورت گرفته و نیز به منظور جلوگيري از بروز آب گرفتگي، در چندین نوبت همه کانال ها، رودخانه ها و مسيل هاي شهر ارومیه لايروبي شده است.

 وي افزود: طي چند سال گذشته درخصوص جلوگيري از گرفتگي معابر 200 متر كانل در سطح شهر اروميه كشيده شده است.

عدل دوست با بيان اينكه مناطق پايين دست در سال گذشته از مشكل گرفتگي معابر رنج مي برند، گفت: هم اينك با اقدامات مديريت شهری اروميه و با انجام عمليات جدول گذاري و كانال كشي، مشكل گرفتگي معابر در اين مناطق رفع تا حدود زیادی رفع شده است.

وی در ادامه سخنان خود از طرح های مختلف شهرداری برای انتقال آب های سطحی شهر به دریاچه ارومیه خبر داد.

قائم مقام شهردار ارومیه کمک به  احیای دریاچه ارومیه را یکی از سیاست های کلی شهرداری ارومیه و داری اولویت دانست و گفت: شهرداری ارومیه طرح های مختلفی را برای انتقال و هدایت آب های سطحی اعم از احداث کانال و لایروبی به سمت دریاچه ارومیه در نظر گرفته است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا