Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 2555 ۱۳۹۵/۰۳/۳۰   

مربیان پیش دبستانی همچنان بلاتکلیف هستند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از بلاتکلیفی مربیان پیش دبستانی انتقاد کرد و گفت: وزارت آموزش و پرورش باید پاسخگوی چرایی عدم اجازه به مربیان پیش دبستانی برای شرکت در آزمون استخدامی باشد.

به گزارش نای قلم، سید تقی کبیری در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: مردم شهرستان خوی و چایپاره با بیش از 400 هزار جمعیت از نبود دانشگاه سراسری و دولتی رنج می‌برند.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبق مصوبه دولت احداث ساختمان دانشکده فنی متوقف شده است این پروژه به مرحله اجرا رسید و بخشی از ساختمان آن نیز احداث شد اما از مدت‌ها قبل دچار رکود شده است.

کبیری تصریح کرد: مردم و مسئولان این شهرستان خواستار گسترش آموزش عالی و راه اندازی دانشگاه دولتی را دارند که متاسفانه اخیرا شنیده شده که قرار است زمین آن به فروش برسد.

وی در تذکر دیگری خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: در شرایطی که تعدادی از معلمان پیش دبستانی چندین سال سابقه آموزشی دارند اجازه شرکت در آزمون استخدامی مربیان پیش دبستانی به آن‌ها داده نشده است که این جای سوال دارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون اقدام لازم در مورد استخدام بخشی از آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی نشده است، گفت که باید در مورد استخدام رسمی معلمان حق التدریسی نیز تدبیری شود چون برخی از آن‌ها حداقل هشت سال سابقه تدریس دارند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا