اخبار
کد خبر : 254 ۱۳۹۴/۰۴/۲۹   

فعالیت سیاسی کارکنان ادارات خارج از وقت اداری باشد

استاندار آذربایجان غربی گفت: كاركنان ادارات اگر خواستار فعاليت براي كانديدايي در انتخابات هستند بايد اين فعاليت خارج از وقت اداري و بدون استفاده از امكانات دولتي باشد.

به گزارش نای قلم، قربانعلی سعادت در ديدار با كاركنان استانداري اظهار کرد: كاركنان دستگاه هاي حاكميتي از اعمال هر گونه گرايش و تفكر حزبي و جناحي در وظايف محوله به آنها خودداري كنند.

وی اضافه کرد: كاركنان در يك سازمان دولتي به ويژه در دستگاه هاي حاكميتي صرفا با انسجام، همدلي و همزباني در مسير اجراي سياست هاي نظام و دولت و همچنين ارتقاي بهره وري حركت كنند.

سعادت در ادامه با تاكيد بر لزوم رفع مسائل و مشكلات مردم افزود: در شرايط كنوني نيز وظيفه تمام كاركنان و كارمندان دولت به ويژه وزارت كشور و زيرمجموعه هاي آن، آماده سازي شرايط براي اجرا و پياده سازي سياست هاي نظام و دولت و همچنين رفع و رسيدگي به مسائل و مشكلات مردم به ويژه رفع مشكل بيكاري جوانان است.

استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: خوشبختانه كشور در ماه مبارك رمضان، با هدايت‌هاي مقام معظم رهبري و تلاش‌هاي رياست محترم جمهور و تيم مذاكره كننده هسته‌اي، پروسه اي دشوار و مشكلاتي را كه ناشي از فشارها و تهديدهاي دشمنان بود پشت سر گذاشت و تهديدهاي دشمن در اين مذاكرات سخت و دشوار، به فرصتي براي سازندگي و پيشرفت كشور تبديل شد.

سعادت اضافه كرد: اميدواريم با تصويب متن توافق در مجاري قانوني پيش بيني شده، شاهد مسيري هموارتر در جهت رشد و اعتلاي ميهن اسلامي مان باشيم.

 وي افزود: حركتي كه تيم مذاكره كننده هسته اي بعنوان نمايندگان نظام و دولت با حمايت‌هاي رهبر معظم انقلاب در جريان مذاكرات هسته اي انجام داد و دستاوردي كه حاصل شد در حقيقت يك ميثاق ملي است كه بايد با همدلي و همزباني مورد تاكيد مقام معظم رهبري، از اين دستاورد پاسداري كنيم.

استاندار آذربايجان غربي به قطعنامه هاي تصويبي در چارچوب فصل هفتم منشور ملل متحد نيز اشاره كرد و گفت: در تاريخ شوراي امنيت، سابقه نداشته كه قطعنامه هاي ذيل فصل هفتم منشور، بدون جنگ خاتمه پيدا كنند همانند آن قطعنامه‌هايي كه عليه ليبي و عراق صادر شد و در نهايت منجر به ساقط شدن رژيم قذافي و صدام شد؛ با اينكه صدام در به راه انداختن جنگ تحميلي عليه ايران، به قدرتهاي غربي و مستكبرين خوش خدمتي كرده بود اما نهايتا اين قدرتها وقتي از ناحيه صدام احساس خطر كردند، به عراق لشكركشي كردند و رژيم صدام را از بين بروند.

سعادت ادامه داد: طالبان را نيز كه آمريكا تاسيس كرد نهايتا بدست خود آمريكا ساقط شد و اين نشان مي دهد كه كلا جريان هايي كه آمريكا به راه انداخته زماني كه احساس كند كه سر سوزني براي اسرائيل و منافع آمريكا خطر دارد آنها را از بين مي برد.

وي خاطرنشان كرد: پرونده ايران نيز كه از آژانس بين المللي انرژي اتمي به شوراي امنيت رفت و قطعنامه‌هاي متعدد و ظالمانه اي عليه ايران صادر شد با همين هدف منزوي ساختن و در نهايت ساقط نمودن نظام انجام گرفته بود اما با توجه به هدايت‌هاي رهبري، حضور حماسي مردم در صحنه هاي مختلف و تلاش و تدبير رياست جمهور و تيم مذاكره كننده هسته اي، زمينه براي برون رفت از اين شرايط سخت و دشوار فراهم شده و تهديدهاي نظامي عليه ايران جاي خود را به گفتگو و مذاكره داده است.

به گزارش سایت استانداری آذربایجان غربی، سعادت همچنين گفت: اگرچه توافق هسته اي ايران و 1+5 مخالفاني هم دارد اما بايد بدانيم كه دشمنان نظام در تلاش بودند كشور ما را در وضعيت جنگ قرار دهند كه اين مساله امروز با تدبير مسئولان كشور، از يك تهديد خارج و به فرصت تبديل شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا