اخبار
کد خبر : 2537 ۱۳۹۵/۰۳/۳۰   

بانک های عامل آماده ارائه تسهیلات

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی گفت: بانک های عامل استان آماده ارائه تسهیلات لازم در راستای رونق اشتغال در استان هستند.

به گزارش نای قلم، نادر صفرزاده امروز در سومین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان که در محل استانداری ترتیب یافت، اظهار کرد: ایجاد اشتغال و رونق واحدهای تولیدی و اقتصادی در اولویت برنامه های کاری استان قرار دارد.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور به توسعه اقتصاد و ایجاد اشتغال پایدار در کشور اظهار کرد: در استان آذربایجان غربی تحقق منویات مقام معظم رهبری دولت تدبیر و امید در زمینه ایجاد اشتغال و رونق واحدهای تولیدی و اقتصادی در اولویت برنامه های کاری استان قرار دارد و از طرح های شرکت های کارآفرین و بخش خصوصی در ایجاد برنامه های اشتغالزا در استان حمایت می کنیم.

صفرزاده ارتقای کیفیت محصولات تولیدی در راستای ایجاد رقابت در بازارهای مختلف داخلی و خارجی و بازاریابی  مناسب محصولات تولیدی استان را نیز در رونق اقتصادی واحد های تولیدی استان مهم و موثر دانست و گفت: واحدهای تولیدی استان برای موفق بودن باید به گونه ای برنامه ریزی کنند تا محصولات تولیدی آنها در سریع ترین زمان به فروش رسیده و درآمدهای آنان وارد چرخه سرمایه در گردش شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی در استان جهت رفع مشکلات آنان گفت: در برخی موارد که مشکلات واحدهای تولیدی در استان قابل حل نیست، این پرونده ها در تهران و با حضور مقامات ارشد ملی بررسی می شود.

در این جلسه قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به نقش موثر کارگوه اشتغال و سرمایه گزاری استان در حل مسائل و مشکلات حوزه اشتغال استان، از رئیس این کارگروه خواست تا در صورت امکان جلسات کاروه اشتغال و سرمایه در شهرستان های استان نیز برگزار شود.

در این جلسه همچنین دو نفر از کارآفرینان بخش خصوصی در خصوص طرح های کارآفرینی خود توضیحاتی ارائه کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا