Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 2515 ۱۳۹۵/۰۳/۲۴   

تعاونی کارآفرینان تعلیم و تربیت در آذربایجان غربی تشکیل می شود

مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی گفت: تعاونی کار آفرینان تعلیم تربیت در استان با اهداف متعددی در استان از جمله مشارکت در تهیه و توزیع اقلام فرهنگی، پوشاک تشکیلاتی و نوشت افزار تشکیل می شود.

به گزارش نای قلم، حسین عباس زاده در گفت و گویی اظهار کرد: از طریق این تعاونی درصددیم تا نوشت افزار ارزان و مطابق با سبک ایرانی اسلامی را تهیه و توزیع شود.

وی افزود: ساماندهی پایگاه های تغذیه سالم و مشارکت در تولید پوشاک تشکیلاتی می تواند از اهداف کاری این تعاونی باشد.

عباس زاده با اشاره به آماده سازی اعضا و مربیان برای اعزام به اردوی ملی گفت: 88 نفر از آذربایجان غربی برای شرکت در این اردو حضور می یابند که 44 نفر دانش  آموز بوده و بقیه مربیان هستند.

وی با اشاره به مشکلات موجود در بخش سازمان دانش آموزی اضافه کرد: ساختمان اداری این سازمان دارای مشکلاتی بوده که با همراهی و مساعدت مدیر کل مشکلات آن رفع شده و بازسازی های لازم و بهینه با حداقل اعتبارات در این مکان صورت گرفته است.

سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی با هدف تربیت اجتماعی دانش آموزان فعالیت می کند برنامه هایی از قبیل برنامه های فرهنگی و اردویی و اجتماعی از جمله فعالیت های دانش آموزان در این مجموعه است.

گفتنی است بیش از 21 هزار نفر عضو این سازمان هستند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا