اخبار
کد خبر : 2511 ۱۳۹۵/۰۳/۲۴   

انهدام باند حرفه ای سارقان خودرو در آذربایجان‌غربی

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی از انهدام باند سارقان خودرو در آذربایجان‌غربی خبر داد و گفت: دو سارق حرفه ای توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش نای قلم، سردار ناصر اصلانی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از تابستان سال گذشته در استان آذربایجان غربی 15 فقره سرقت خودروی پژو به صورت سریالی به وقوع پیوست که بلافاصله پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی‌ویژه رسیدگی به پرونده را به عهده گرفتند.

وی افزود: با انجام تحقیقات ویژه پلیسی و با استعلام از طریق سیستم‌های اطلاعاتی پلیس آگاهی مشخص شد سارقان، بومی استان هستند که با وجود سکونت خانواده در ارومیه اما خود سارقان در استان‌های مختلف تهران بزرگ، بوشهر، البرز، رشت، گلستان و آذربایجان غربی سکونت موقت داشته‌اند.

اصلانی افزود: سارقان با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان دستگیر و در مجموع 11 دستگاه خودرو سواری از سارقان کشف و ضبط شد.

 فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه شش دستگاه خودرو دیگر در سایر استان‌های کشور توسط همکاران شناسایی و کشف شده است، ارزش ریالی این خودروها را پنج میلیارد ریال اعلام کرد.

اصلانی وجود پارکینگ در داخل شهر را برای کاهش سرقت ضروری بیان کرد و گفت: فضای محیط شهری باید دارای پارکینگ باشد چرا که در کاهش سرقت خودرو موثر است لذا امیدواریم توسط شهرداری اقدامات لازم در این زمینه صورت بگیرد.

توصیه به رانندگان سخنان پایانی فرمانده نیروی انتظامی استان بود که تاکید کرد: رانندگان خودروی خود را به دزدگیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان و قفل پدال، تجهیز کنند، خودروی خود را در محل‌های خلوت پارک نکنند، از پارکینگ‌های عمومی برای پارک خودرو استفاده کنند، در صورت دسترسی‌نداشتن به پارکینگ، در صورت امکان اتومبیل را در معرض دید خود پارک کنند، هنگام ترک خودرو، اسناد معتبر را در آن قرار ندهند و هنگام ترک اتومبیل از جاگذاشتن اشیای مهم و قیمتی، داخل خودرو خودداری کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا