اخبار
کد خبر : 2504 ۱۳۹۵/۰۳/۲۳   

مصرف برق در آذربایجان غربی ۱۰ الی ۱۵ درصد کاهش یابد

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی بر لزوم کاهش ۱۰ الی ۱۵ درصدی مصرف برق در ماه های آتی تاکید کرد.

به گزارش نای قلم، اکبر حسن بگلو ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی استان در خصوص افزایش دمای هوا در روزهای آتی و بخصوص در تیرماه از مشترکان برق استان درخواست می‌شود با کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی مصارف خود و استفاده از لوازم برقی استاندارد، شرکت توزیع نیروی برق را در نیل به تعهدات خود جهت ارائه برق مطمئن و کاهش مصرف برق استان یاری کنند.

وی با بیان اینکه با مشارکت ۱۴۰۳ مشترک کشاورزی آذربایجان غربی ۷۵ مگاوات از مصرف برق در بخش کشاورزی این استان در سال ۹۴ کاهش یافت، گفت: نتیجه این مشارکت کاهش ۷۵ مگاواتی مصرف برق در بخش کشاورزی بود و با این اقدام ۷۵۵ میلیون تومان پاداش به این مشترکین کشاورزی تعلق گرفت.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با اشاره به عدم توازن مصرف و تولید برق و افزایش دمای هوا، خواستار همکاری تمام مشترکان برای گذر از پیک برق تابستان شد و افزود: به استناد بخشنامه ابلاغی از سوی وزارت نیرو، آن دسته از مشترکان کشاورزی که حداقل ۳۱ روز متوالی و در ساعات اوج بار از ساعت ۱۹ الی ۲۳ به مدت چهار ساعت اقدام به قطع برق چاه های خود کنند، علاوه بر بخشودگی کامل بهای برق مصرفی در ۲۰ ساعت دیگر شبانه روز، از پاداش این طرح نیز بهره مند خواهند شد.

حسن بگلو با تشریح طرح ذخیره عملیاتی صنایع ویژه مدیریت مصرف برق مشترکان صنعتی ۵۰۰ کیلووات و بالاتر پرداخت و گفت: دوره اجرای این طرح از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ماه سالجاری خواهد بود و حداکثر مدت همکاری ۲۰۰ و حداقل آن ۲۰ ساعت و مقدار تعهد کاهش قدرت مصرفی بین ساعات ۱۲ تا ۲۲ در بازه ۲۰ الی ۱۰۰ درصد متوسط قدرت مصرفی در دوره زمانی ۱۵ فروردین تا ۱۵ خردادماه سال ۹۵ است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی درباره زمان آغاز به کار قبول شدگان آزمون استخدامی سال ۹۴  گفت: مراحل اجرایی به‌کارگیری نیروی انسانی مورد نیاز شرکت مطابق دستورالعمل استخدام شرکت‌های وابسته انجام شده و تائیدیه های مورد نیاز از گزینش و همچنین شرکت توانیر و وزارت نیرو اخذ شده است.

حسن بگلو اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده، این افراد پس از طی دوره‌های آموزشی بدو استخدام که از اوایل تیرماه برگزار خواهد شد، به‌ کارگیری می‌شوند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا