Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 2503 ۱۳۹۵/۰۳/۲۳   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

خودروي ماکسيما با بيش از 51 ميليون ريال خلافي روانه پارکينگ شد

رئيس پليس راهور آذربایجان غربی از توقيف خودروي ماکسيما با 51 ميليون و 500 هزار ريال خلافي در اروميه خبر داد.

سرهنگ "علي سعيدي" گفت: ماموران پليس راهور شهرستان اروميه حين گشت زني در سطح شهرستان، يک دستگاه خودروي  ماکسيما را به علت ارتکاب تخلفات رانندگي متوقف کردند.

وي افزود: در استعلام صورت گرفته از سوابق خودرو مشخص شد که داراي 51 ميليون و 500 هزار ريال جريمه پرداخت نشده است؛ با روشن شدن اين امر خودرو به منظور پرداخت ديون دولتي و سير مراحل قانوني به پارکينگ انتقال يافت.

سرهنگ سعیدی گفت: در راستاي اجراي بند 8 قانون رسيدگي به تخلفات راهنمايي و رانندگي در صورتي كه مبلغ جريمه خودرويي به 10 ميليون ريال برسد، پليس راهنمايي و رانندگي مراتب را به مالك خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت يك ماه از تاريخ ابلاغ، مالك خودرو نسبت به پرداخت جريمه اقدام نكند، دستور توقيف خودرو صادر و از تردد آن جلوگيري خواهد شد.

وی هدف پلیس راهنمایی و رانندگی را ارتقا ایمنی و فرهنگ ترافیک دانست و افزود: امیدواریم این توقیف‌ها سبب بازدارندگی رانندگان از انجام تخلفات راهنمایی و رانندگی شود.

رئیس پلیس راهور آذربایجان غربی خواستار توجه رانندگان به رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي شد.

سارق حرفه ای سیم کابل های هوایی در ارومیه دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: سارق حرفه ای سیم کابل های هوایی در ارومیه دستگیر شد.

سرهنگ سامان غنی زاده افزود: در پی چندین فقره سرقت سیم کابل های هوایی در شهرستان ارومیه رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی اضافه کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس و تحقیات لازم موفق شدند سارق را شناسایی کنند که در استعلامات صورت گرفته مشخص شد که متهم از سارقان حرفه ای و سابقه دار است.
سرهنگ غنی زاده گفت: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه متهم به صورت نامحسوس وی را زیر نظر گرفته و دیشب در حین سرقت دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی افزود: سارق در بازجویی های خود به 27 فقره سرقت از کابلهای هوایی در شهرستان ارومیه اعتراف کرد.
وی اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

توقیف تریلر حامل نوشابه های انرژی زای قاچاق در خوی

فرمانده انتظامی خوی از توقیف تریلر حامل نوشابه های انرژی زای قاچاق در ایواوغلی خوی خبرداد.

 سرهنگ اسفندیار احمدی گفت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی ایواوغلی حین گشت زنی در محور خوی ـ ماکو یک دستگاه تریلر به ظن حمل کالای قاچاق توقیف کردند.

وی با بیان اینکه  در بازرسی از تریلر توقیفی 9 هزار و 528 عدد نوشابه انرژی زای قاچاق کشف شد افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه 600 میلیون ریال برآورد شده است.

 فرمانده انتظامی خوی تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا