Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 2497 ۱۳۹۵/۰۳/۲۲   

اخبار ورزشی آذربایجان غربی

ایران‌پوریان با تراکتورسازی تمدید کرد

محمد ایران‌پوریان قرارداد خود را با تیم تراکتورسازی تبریز تمدید کرد.

محمد ایران‌پوریان مدافع راست تیم تراکتورسازی تبریز قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر با این تیم تمدید کرد. بدین ترتیب مدافع 31 ساله شیرازی تیم تراکتورسازی همچنان پیراهن شماره دو این تیم را بر تن خواهد داشت.

ایران‌پوریان سابقه بازی در تیم‌های مرصاد شیراز، فجر سپاسی شیراز، شهرداری تبریز و تراکتورسازی تبریز را دارد و سال 91 از تیم شهرداری تبریز به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست.

این سومین مدافع تیم تراکتورسازی است که قرارداد خود را با تراکتورسازی تمدید کرده است. پیش از سعید آقایی و خالد شفیعی قرارداد خود را با این تیم تمدید کرده بود.

حضور 16 تیم در رقابت های والیبال جام رمضان ارومیه

رقابت های والیبال جام رمضان ارومیه با حضور 16 تیم در شب های پیش رو برگزار می شود.

مسئول روابط عمومی هیات والیبال آذربایجان غربی افزود: مراسم قرعه کشی این مسابقه ها عصر روز سه شنبه با حضور سرپرستان تیم های شرکت کننده و مسئولان اجرایی در محل دفتر هیات برگزار شد.

رامین امید باراندوزی اظهار کرد: بر اساس قرعه کشی، 16 تیم شرکت کننده در این رقابت ها در چهار گروه چهار تیمی جای گرفتند.

وی ادامه داد: مرحله مقدماتی این مسابقه ها به صورت دوره ای برگزار شده و دو تیم برتر هر گروه به مرحله بعدی که به صورت حذفی انجام می شود، راه می یابند.

باراندوزی افزود: در گروه یک این رقابتها تیم های سعید هاشمی یک، جوانان هیات والیبال، پخش حاجی زاده و خانه والیبال و در گروه دوم چهار تیم دادگستری، افرا درب، پژمان اسپورت و امید هیات والیبال حضور دارند.

وی ادامه داد: تیم های لوازم خانگی کن، مقاومت ارومیه، شهدای وحدت و شهرسازی در گروه سوم و تیم های سعید هاشمی دو، کفش آسو، باشگاه فدک و نوجوانان هیات در گروه چهار با هم رقابت می کنند.

نخستین شب این رقابت ها از روز شنبه هفته آینده 22 خرداد ماه جاری با جدال تیم های سعید هاشمی یک با خانه والیبال و دادگستری با امید هیات آغاز می شود.

لیست بوکسورهای اعزامی به رقابت های جهانی باکو اعلام شد

ترکیب تیم ملی بوکس کشورمان برای حضور در رقابت های جهانی باکو که آخرین شانس کسب سهمیه المپیک ریو به شمار می رود مشخص شد.

کمیته فنی فدراسیون بوکس نام 9 بوکسور اعزامی رقابت های جهانی باکو که آخرین شانس کسب سهمیه المپیک است را اعلام کرد که نام هادی ماکویی بوکسور شایسته آذربایجان غربی در این لیست به چشم می خورد.

بوکسورهای حاضر در رقابت های جهانی باکو:

49کیلوگرم:امید احمدی صفا، 52کیلوگرم:سجاد محمدپور، 56 کیلوگرم:احسان سپهوندی، 60کیلوگرم:فروتن گل آرا، 64 کیلوگرم:هادی ماکویی، 69کیلوگرم:امین قاسمی پور، 75کیلوگرم:سجاد محرابی، 91کیلوگرم:سالار غلامی، به اضافه 91 کیلوگرم:محمد علی شهیدی، عبدالرضا انصاری، علیرضا استکی، اصغر اشرفی و همایون امیری اعضای کادر فنی این تیم را تشکیل می دهند.

رقابت های جهانی باکو از 27 خرداد ماه لغایت 5 تیرماه در سالن "سرحدچی" برگزار می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا