اخبار
کد خبر : 2494 ۱۳۹۵/۰۳/۲۲   

فراکسیون آذری زبان ها به دنبال ایجاد همدلی است

فراکسیون ویژه احیای دریاچه ارومیه و تالاب های کشور تشکیل می شود

نماینده مردم ارومیه در مجلس دهم گفت: فراکسیون آذری زبان ها به دنبال ایجاد وفاق و همدلی است.

به گزارش نای قلم، سیدهادی بهادری امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رسالت این فراکسیون ایجاد وفاق و همدلی بیشتر در بین جمعی از نمایندگان فارغ از هر تفکر جناحی برای ایفای نقش ملی استان های کشور و توزیع عادلانه منابع است.

وی افزود: یقین دارم فراکسیون آذری زبان ها می تواند در تصمیم گیری های مختلف مجلس نقشی تاثیرگذار و چشم گیر داشته باشد.

فراکسیون نمایندگان آذری زبان مجلس دهم با حضور بیش از ۶۰ نفر از منتخبین مردم، تشکیل شد که طی آن نمایندگان حوزه های انتخابیه تهران، ارومیه، مشکین شهر و خدابنده به عنوان اعضای هیات رئیسه موقت این فراکسیون انتخاب شدند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود از تشکیل فراکسیون ویژه احیای دریاچه ارومیه و تالاب های کشور خبر داد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته به زودی فراکسیون ویژه احیای دریاچه ارومیه و تالاب های کشور در مجلس دهم شکل می گیرد.
بهادری با بیان اینکه نمایندگان استان پیگیر این موضوع حیاتی هستند، خاطرنشان کرد: احیای دریاچه ارومیه یک مسئله ملی و اصلی ترین مطالبه مردم شمال غرب کشور است لذا همه باید در احیای دریاچه ارومیه با همدلی، یکپارچگی، عزم ملی و جهادی تلاش کنیم.

وی با مهم برشمردن نقش مردم در راستای کمک به احیای دریاچه ارومیه گفت: تثبیت آب دریاچه ارومیه را باید نتیجه تلاش های دولت تدبیر و امید و مشارکت های مردمی به شمار آورد ضمن اینکه با حساسیت مردم نسبت به دریاچه و مطالبه گری از نمایندگان، انگیزه ما برای پیگیری و احیای این دریاچه نیز دوچندان می شود.

دریاچه ارومیه از سال 74 با مشکل خشکسالی رو به رو بوده که احیای آن یکی از برنامه های اساسی دولت یازدهم است به طوری که با شروع کار دولت جدید ستادی به منظور بررسی احیای دریاچه با مسئولیت معاون اول رئیس جمهوری تشکیل شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا