اخبار
کد خبر : 2492 ۱۳۹۵/۰۳/۲۲   

افزایش پرداخت تسهیلات مسکن مددجویی در آذربایجان غربی

معاون اشتغال و مشارکت های مردمی بهزیستی آذربایجان غربی از رشد پرداخت تسهیلات مسکن مددجویی در راستای توانمندسازی جامعه هدف خبر داد.

به گزارش نای قلم؛ سیامک نبی زاده در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مسکن شهرستان خوی ضمن تاکید بر تسریع در روند خدمت رسانی به جامعه هدف از پرداخت نزدیک به چهار میلیارد ریال تسهیلات مسکن مددجویی بهزیستی در آذربایجان غربی خبر داد.

وی افزود: سال گذشته برای 125 واحد مسکونی مددجویی 3 میلیارد و 990 میلیون ریال اعتبار پرداخت شد.

نبی زاده تصریح کرد: سهم شهرستان خوی از 125 واحد مسکونی سال قبل 18 واحد مسکونی بود که اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال برای این واحدها در حوزه احداث، خرید و تعاونی پرداخت شد.

وی با اشاره به تفاهمنامه های منعقده با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، انجمن خیرین مسکن ساز و راه و شهرسازی در راستای تسریع احداث مسکن برای نیازمندان بهزیستی افزود: یکی از برنامه های شاخص در این حوزه احداث مسکن برای خانواده های دارای دو معلول است.

نبی زاده ادامه داد: در سفرهای شهرستانی قصد داریم تا ضمن بررسی مسائل و مشکلات و اتخاذ تدابیر لازم برای حل مشکلات، سیاست های جدید حوزه مسکن در استان مبنی بر تسریع در خدمت رسانی با حفظ کرامت انسانی را تشریح سازیم.

معاون اشتغال و مشارکت های مردمی و کارشناس مسئول مسکن بهزیستی استان در ادامه سفر به شهرستان خوی از مساکن مددجویی احداث شده و در دست احداث بازدید کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا