اخبار
کد خبر : 2488 ۱۳۹۵/۰۳/۲۱   

احداث 100 مرکز بهداشتی درمانی در آذربایجان غربی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: 100 مرکز بهداشتی درمانی، مرکز سلامت جامعه و پایگاه بهداشتی در یک سال آینده در آذربایجان غربی احداث می شود.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در جلسه مجمع خیرین سلامت اظهار کرد: به دنبال تکمیل و افتتاح پروژه موفق و ماندگار 180 خانه بهداشت و با عنایت به اینکه 80 درصد پایگاه ها و مراکز بهداشتی درمانی در استان استیجاری و یا فرسوده هستند، در سفر اخیر هیئت دولت به استان تفاهم نامه ای توسط وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و استاندار آذربایجان غربی به امضا رسید که براساس آن 100 مرکز بهداشتی درمانی، مرکز سلامت جامعه و پایگاه بهداشتی در آذربایجان غربی احداث می شود.

وی افزود: 60 درصد اعتبارات توسط وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و 40 درصد مابقی توسط دانشگاه، استانداری و خیران تامین و در طی یک سال آینده تکمیل و راه اندازی می شود.

به گفته آقازاده خیران نقش بسیار مهمی  در این زمینه دارند و یکی از برنامه های مهم مجمع خیرین سلامت در سال جاری ساماندهی و هدایت کمک های خیران برای انجام این پروژه عظیم است و خیران یاوران عرصه سلامت در این خصوص خواهند بود. 

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا