اخبار
کد خبر : 2487 ۱۳۹۵/۰۳/۲۱   

اخبار ورزشی آذربایجان غربی

فوق ستاره‌های جهان در راه والیبال ارومیه

تیم والیبال شهرداری ارومیه بعد از جذب تراویسا پدر و پسر حالا لیستی از فوق ستاره ها را برای بازی در پست پشت خط زن در دست دارد.

خبر پیوستن یوبومیر تراویسا ایتالیایی به شهرداری ارومیه یکی از مهمترین اتفاقات نقل و انتقالی والیبال ایران بود چرا که یکی از مطرح ترین مربیان جهان حالا پا به لیگ ایران می گذارد. البته تراویسا چند سالی است که یا کم کار می کند و یا هدایت تیم های عربی را بر عهده داشته است اما حالا به گفته خودش قصد دارد آرزوی ارومیه برای قهرمانی در لیگ ایران را برآورده کند.

او پس از حضور در ارومیه، پسر خود را هم به این تیم آورد. دراگان تراویسا پاسور و کاپیتان سابق تیم ملی ایتالیا بود که بسیار در والیبال جهان مطرح است و به گفته خودش پیشنهادات زیادی از کشورهای دیگر داشت اما به خاطر پدرش به ارومیه آمد. حالا این تیم برای پست پشت خط زن نام های بزرگی را مد نظر دارند که ایوان میلکویچ صربستانی و ویسیتو برزیلی از مهمترین آن محسوب می شوند. ویستو و میکویچ در فینال لیگ جهانی 2010 یکی از زیباترین فینال های والیبالی را رقم زدند که حالا یکی از این دو به شهرداری ارومیه خواهد پیوست.

راهیابی تیم فوتبال رومیزی بوکان به مسابقات لیگ دسته یک کشور

رئیس اداره ورزش و جوانان بوکان گفت: تیم فوتبال رومیزی این شهرستان توانست به عنوان نماینده آذربایجان غربی جواز حضور در مسابقات لیگ دسته یک کشور را کسب کند.

انور ملارحیمی روز چهارشنبه در مصاحبه با ایرنا اظهار کرد: این تیم که به نمایندگی از استان آذربایجان غربی در مسابقات فوتبال رومیزی منطقه سه کشور حضور داشت، با کسب مقام چهارم در این رقابت ها توانست جواز حضور در مسابقات لیگ دسته یک کشوری را به دست آورد.

وی گفت: مسابقات فوتبال رومیزی منطقه سه کشور با حضور پنج تیم و 25 بازیکن از استان های کردستان، آذربایجان شرقی، اردبیل، آذربایجان غربی و به میزبانی استان زنجان برگزار شد.

ملارحیمی ادامه داد: در این مسابقات تیم زنجان الف با برتری بر رقیبان خود مقام نخست این دوره از مسابقات را کسب کرده و توانست به لیگ برتر مسابقات فوتبال رومیزی کشور را پیدا کند.

وی اضافه کرد: تیم های استان کردستان و زنجان ب نیز به ترتیب مقام های دوم و سوم این مسابقات را از آن خود کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بوکان گفت: تیم بوکان نیز با کسب مقام چهارم، توانست به لیگ دسته یک فوتبال رومیزی کشور راه پیدا کند.

افتتاح سالن فوتبال رومیزی پیرانشهر با سرمایه گذاری بخش خصوصی

سالن ورزشی فوتبال رومیزی با سرمایه گذاری بخش خصوصی با نظارت هیات انجمن های ورزشی افتتاح شد

هوشنگ سلیمانی رئیس هیات انجمن های ورزشی شهرستان پیرانشهر در این خصوص گفت: سالن فوتبال رومیزی پیرانشهر دارای زیربنای 190 متر مربع می باشد و هدف از تاسیس آن با توجه به کمبود فضای ورزشی موجود در شهرستان ،ایجاد محیطی مناسب برای علاقه مندان به رشته ورزشی فوتبال رومیزی است که طی توافق با سرمایه گذار بخش خصوصی نسبت به راه اندازی آن از سوی هیات وباهماهنگی اداره ورزش وجوانان اقدام گردیده است.

کمال بیدخ رئیس اداره ورزش وجوانان پیرانشهر در حاشیه مراسم افتتاحیه این سالن که روز سه شنبه 18 خردادماه برگزار شد، گفت: امکان فراهم نمودن بستر مناسب رشته های ورزشی دراین برهه زمانی در این شهرستان میسر نمی باشد .وی بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی بیگانگان  درراستای عمل نمودن به سیاست های کلان وزارت ورزش وجوانان مبنی برهدایت سرمایه های بخش خصوصی در ورزش و شروع به کار سالن فوتبال رومیزی را برای جذب علاقه مندان به این رشته و همچنین پر کردن اوقات فراغت جوانان به فال نیک گرفت و از سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری دربخش ورزش دعوت بعمل آورد و آمادگی اداره ورزش وجوانان را برای هرگونه همکاری درچارچوب قانون و تسهیل کاری های لازم اعلام کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا