Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 2476 ۱۳۹۵/۰۳/۱۹   

نکات منفی و مثبت طرح تکریم ارباب رجوع در استان احصا شد

ساز و کارهای لازم در ارائه خدمات مطلوب، مناسب و موثر به مردم تحت عنوان طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع در نظام اداری، دارای اهمیت ویژه ای است زیرا علت وجودی هر سازمان و دستگاهی به خدماتی است که به افراد مختلف ارائه می دهد، این افراد در سازمان به عنوان ارباب رجوع یاد می شود.

به گزارش نای قلم، با توجه به اينكه كاركنان در سازمان‌ها ارتباط مستقيم با ارباب‌رجوع و مشتري دارند در مشتري‌مداري و تكريم ارباب‌رجوع نقش كاركنان سازمان‌ها و شركت‌ها نقش مؤثري است. سازمان‌هايي كه به دنبال مشتري‌مداري و افزايش رضايت ارباب‌رجوع هستند بايد مهارت‌هاي ارتباطي مؤثر و همراه با ادب و احترام و نزاكت را در كاركنان خود نهادينه كنند. نحوه برخورد با ارباب‌رجوع از ساير فاكتورهای  مؤثر در رضايت آنها تأثير بيشتري دارد.

از این رو طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع یکی از طرح‌هایی است که به منظور بالا بردن سطح رضایت ارباب رجوع و ارتقای سطح کارآمدی نظام اداری توجه بیشتری را به خود معطوف داشته است.

معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی که در محل استانداری ترتیب یافت، اظهار کرد: کارکنان دستگاه های اجرایی استان باید بدانند اصل و اساس تشکیل ادارات به خاطر وجود مردم است و وظیفه کارکنان دولت ارائه خدمات لازم اداره دولتی به اقشار مختلف مردم بوده و این کار را باید به نحو شایسته ای انجام دهند.

علیرضا رادفر با بیان اینکه در بحث صیانت از امنیت عمومی و تکریم ارباب رجوع توجه به زیرساخت ها و ایجاد آن باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: برای حفظ سرمایه های اجتماعی توجه به طرح تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی ضروری است.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته اقدامات موثری و قابل قبولی در استان در زمینه طرح تکریم ارباب رجوع انجام گرفته است، ادامه داد: در حال حاظر نکات منفی و مثبت در این زمینه احصا شده و برای اصلاح نکات منفی و تقویت نکات مثبت برنامه ریزی می شود.

رادفر همچنین با اشاره به اینکه استانداری آذربایجان غربی باید در بحث تکرم ارباب رجوع به عنوان الگو برای سایر دستگاه های اجرایی مطرح شود، بر ایجاد ساختارهای لازم برای اجرای مناسب این طرح در استانداری تاکید کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا