Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 2467 ۱۳۹۵/۰۳/۱۷   

طرح های تشویقی برای مشترکان کم مصرف برق در آذربایجان غربی

سمینارهای مدیریت مصرف برق با هدف آگاه سازی هرچه بیشتر مشترکان کشاورزی، اداری و صنعتی به منظور اجرای طرح کاهش پیک بار شبکه برق و برخورداری از طرح های تشویقی این شرکت برگزار شد.

به گزارش نای قلم، با توجه به آغاز فصل گرما با برگزاری سمینارهایی از مشترکان خواسته شد با حذف مصارف برق خود در ساعات اوج مصرف (۱۲ الی ۱۶ و ۱۹ الی ۲۳)، به حفظ پایداری شبکه برق یاری رسانند و در قبال آن از تخفیف های مربوطه برخوردار شوند.

این سمینارها در راستای انجام برنامه های مدیریت مصرف در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی الکتریکی در حوزه های کشاورزی، اداری و صنعتی و در راستای کاهش مصارف برق این بخش ها در فصل تابستان و با حضور نوربخش صادقی مدیر دفتر سابا نمایندگی اصفهان در شهرهای ارومیه و خوی برگزار و در سایر شهرهای استان نیز به مرحله اجرا درخواهد آمد .

مدیر دفتر سابا نمایندگی اصفهان در این سمینارها به بیان راهکارهای مدیریت مصرف برق در بخش های مختلف کشاورزی، صنعتی ، اداری و تجاری پرداخت  و به سوالاتی مطروحه پاسخ داد.

بنابراین گزارش در این سمینارها طرح های تابستانی تشریح و از مشترکان درخواست شد در طرح های مذکور مشارکت کنند و اگر سوال یا شبهه ای دارند می توانند با مراجعه به ادارات برق و یا تماس با گروه مدیریت مصرف از شرایط، ضوابط و نحوه همکاری مطلع شوند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا