اخبار
کد خبر : 2464 ۱۳۹۵/۰۳/۱۷   

زمینه ارتقای شاخص های توسعه در استان فراهم شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: زمینه را باید برای ارتقای شاخص های توسعه در استان فراهم کنیم.

به گزارش نای قلم، علیرضا رادفر امروز در جلسه ستاد تدوین برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آذربایجان غربی، با تاکید بر ضرورت تحلیل وضعیت موجود استان و بررسی دقیق آمارها در جهت برنامه ریزی صحیح و اصولی، اظهار کرد: اساس برنامه ریزی صحیح و اصولی برای استان، داشتن اطلاعات اولیه و آمارهای دقیق است فلذا انتظار می رود مدیران در بررسی آمارها و تحلیل وضعیت موجود، دقت نظر کافی را داشته باشند تا بتوانیم در تدوین برنامه ششم توسعه برای استان، به صورت کارشناسی عمل کنیم و

وی افزود: هرگونه برنامه ريزي توسعه اي بايد بر پايه نگاه آسيب شناسانه و مسئله محور صورت گيرد؛ امري كه هم اكنون دولت يازدهم در برنامه ششم آن را درنظر گرفته و در استان نیز مورد توجه مدیران و اعضای ستاد تدوین برنامه ششم توسعه می باشد.

معاون استاندار با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت توجه و مقابله با آسیب های اجتماعی و فرهنگی نیز اظهار داشت: نباید از کنار مسائل اجتماعی و فرهنگی به سادگی عبور کنیم و همانطور که مقام معظم رهبری تاکید داشته اند باید تمام تلاش و توان خود را در راستای مقابله و کاهش آسیب های اجتماعی بویژه موضوع مقابله با اعتیاد و حاشیه نشینی به کار گیریم؛ تمام این مسائل باید در تدوین برنامه ششم توسعه نیز لحاظ شود.

رادفر در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تشکیل جلسات کمیته های تدوین برنامه ششم توسعه استان در اسرع وقت تاکید و خاطرنشان کرد: از روسا و مدیران عضو کمیته ها نیز انتظار داریم به خاطر اهمیت موضوع برنامه ششم توسعه، شخصا در جلسات حضور داشته باشند.

وی اضافه کرد: نتایج و موضوعات مورد بررسی در کمیته ها، در جلسه کارگروه تدوین برنامه ششم توسعه استان نیز بررسی و سپس برای تصویب در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان به ریاست استاندار محترم مطرح می شود.

در این جلسه معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، توضیحاتی را در خصوص ارکان تدوین برنامه ششم توسعه استان واعضای کارگروه ها و کمیته های مرتبط با تدوین برنامه ششم توسعه ارائه کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا